Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود علوی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در سمنان ضمن بیان اینکه دشمنان و کشورهای مختلف جهان به اقتدار اطلاعاتی ایران باور دارند و جمهوری اسلامی با آگاهی اطلاعاتی کامل بسیاری از توطئه‌ها را در نطفه خفه کرده است، ابراز داشت: امروز اشراف اطلاعاتی ایران نشان از قدرت این کشور در منطقه وجهان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما باور و اعتقاد داریم که امروز دشمنان و کشورهای مختلف جهان به اقتدار اطلاعاتی ایران باور دارند از سوی دیگر در شرایط کنونی جمهوری اسلامی با آگاهی اطلاعاتی کامل بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

وزیر اطلاعات با اشاره به موضوع مقابله اطلاعاتی با دشمنان، تاکید داشت: اقدام‌های اطلاعاتی وزارت اطلاعات در ارتباط با دستگیری جاسوس‌ها بسیار زیاد محسوب می‌شود.

علوی گفت: در برخی موارد بعضی از رویکردهای اطلاعاتی چون در زمان اجرا قرار دارد، نمی‌توان موضوع را اکنون بازگو کنیم و این نشان از کم کاری وزارت خانه نیست.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمان وزارت اطلاعات موارد پیگیری شده را به سمع و نظر مردم می‌رساند، گفت: در هر موردی که احساس کنیم کار اطلاعاتی تمام شده و به نتیجه نهایی رسیده و بازگو کردن آن به پیگیری مورد آسیب نمی‌رساند مردم را در جریان حماسه آفرینی فرزندانشان قرار می‌دهیم.

کد خبر 4674479

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاآرتص از هک شدن اطلاعات حساس صهیونیست‌ها خبر داد

آفتاب‌‌نیوز :

هاآرتص نوشت: هکرهای بین‌المللی سایت اینترنتی را برای انتشار اسناد و اطلاعاتی ایجاد کردند که از طریق هک اطلاعات حساس در اسرائیل به آن دست یافتند.

این روزنامه نوشت: هکرها هزاران سند را منتشر کردند که گفتند بعد از هک سامانه‌های وابسته به وزارت جنگ اسرائیل به آن دست یافتند. هکرها توانستند سامانه‌های مرتبط با وزارت دادگستری، جنگ و تأسیسات پژوهش‌های هسته‌ای دیمونا را هک کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل هک شد
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل هک شد
  • اطلاعات حساس در سیستم‌های اسرائیل هک شد
  • حمله سایبری به سیستم‌های اطلاعاتی رژیم اسرائیل
  • حمله سایبری به سیستم‌های اطلاعاتی حساس رژیم اسرائیل
  • هاآرتص از هک شدن اطلاعات حساس صهیونیست‌ها خبر داد
  • اطلاعات حساس رژیم صهیونیستی هک شد