Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@19:28:08 GMT

علیپور: یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۱۰۰۹

علی علیپور بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جلسه‌های خوبی با مدیرعامل داشتم و مذاکرات رضایت بخش بود. من یک سال دیگر با باشگاه قراداد دارم و از بعدازظهر امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شوم.

اخبار ورزشی- علیپور بیان کرد: من در جریان پیشنهاد‌هایی که از روسیه یا سایر تیم‌ها رسیده نیستم. همه پیشنهاد‌ها را باشگاه بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته همان طور که گفتم یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم.

مهاجم پرسپولیس گفت: در فضای مجازی خواندم که کالدرون من را نمی‌خواهد. فضای مجازی محیطی بسیار آلوده است و حرف‌هایی که آنجا زده می‌شود واقعیت ندارد.

او تصریح کرد: اگر کالدرون من را نمی‌خواست امروز به تمرین نمی‌رفتم. تمام هواداران بعد از ۵ سال من را شناخته اند.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس پرسپولیس مهاجم پرسپولیس علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، محمود قامت معاون سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: هرشرکتی که واگذار می‌شود شامل بدهی و دارایی است. خریداران وقتی در مزایده شرکت کردند این را پذیرفتند و در قرارداد اطلاعات مالی هم وجود دارد. خریداران وقتی به مزایده ورود کردند، باید بدهی را طبق زمانبندی پرداخت کنند.

وی افزود: این مشمول همه واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی است. هر واگذاری که انجام می‌شود با قراردادی است و در طول مدت آن قرارداد که برای پرسپولیس و استقلال شش سال است، تحت نظارت سازمان خصوصی سازی خواهد بود و تعهدات مالی و غیرمالی تحت نظارت و کنترل سازمان خصوصی سازی است.

او با اشاره به این قرارداد اظهار داشت: البته این موضوع نافی نظارت عمومی وزارت ورزش بر تمام باشگاه‌ها نیست اما سازمان خصوصی‌سازی در طول قرارداد نظارت خود را دارد که مهمتر از همه مدیریت بهره ور و تداوم اکار است که انتظار داریم در این مدت شش سال شرکت را از وضعیت فعلی به شرایط بهره ور برسانند.

دیگر خبرها

  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق