Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@09:45:23 GMT

کشف ۴۴ دستگاه بیت کوین در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۱۰۲۸

کشف ۴۴ دستگاه بیت کوین در بندرعباس

‌رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان از کشف ۴۴ دستگاه بیت کوین به همراه متعلقات آن به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر عبادی نیک اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصدفضای مجازی از فعالیت افرادی سودجو که به صورت سازمان یافته در امر ورود قاچاق کالا از مبادی غیر رسمی وتوزیع در سطح استان اقدام می‌کردند؛ مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از دو باب منزل مسکونی در یکی از محلات شهرستان بندرعباس، تعداد ۴۴ دستگاه ماینر (بیت کوین)، به همراه ۷۴ دستگاه پاور مربوطه کشف و دو متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ارزش محموله مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان، ۶ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: متهمان به همراه اموال مکشوفه پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیت کویین پلیس بندرعباس دستگاه ماینر پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی تیموری رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی با ایجاد تورهای ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6080539

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند