Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرابی گفت: این نهاد در سال گذشته ۸۹۲ هزار و ۵۱۸ نفر ساعت آموزش های فنی و حرفه ای اشتغالزایی را به مجریان طرح های خود ارائه داده است.

«سید حسین کرابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه این نهاد در سال گذشته ۸۹۲ هزار و ۵۱۸ نفرساعت آموزش های فنی و حرفه ای اشتغالزایی را به مجریان طرح های خود ارائه داده است که سهم زنان در بخش بهره مندی از آموزش های فنی و حرفه ای از مردان بیشتر است، گفت: کمیته امداد خراسان رضوی در سال گذشته به ۱۴ هزار و ۸۷۶ نفز از مددجویان، فرزندان و اعضای خانواده تحت حمایت آموزش های فنی و حرفه ای ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی اظهارداشت: پنج هزار و ۳۸۱ مددجوی شهری و ۹ هزار و ۴۹۵ مددجوی روستایی از آموزش های ارائه شده شغلی در نزدیک ترین مرکز آموزشی به محل سکونت خود بهره مند شدند.

 

کرابی با عنوان اینکه آموزش های ارائه شده به ترتیب حوزه های دامپروری، خدمات، فعالیت های صنعتی و معدنی، کشاورزی، صنایع دستی و شیلات را شامل می شود، ادامه داد: آموزش های ارائه شده متناسب با نیاز مجریان طرح های اشتغال در سطوح مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی و توسعه صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: با همکاری مناسب بانکها و تخصیص اعتبار از منابع داخلی کمیته امداد سال گذشته هفت هزار و ۱۶۸ شغل برای خانواده های تحت حمایت اجرا شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز خراسان جنوبي اردبیل روزنامه کانون های مساجد بیرجند قم شهرستان دزفول دزفول آیت الله اعرافی کمیته امداد خراسان رضوی دوره آموزشی مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مردم در سال قبل ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره میزان صدقات مردم اظهار کرد: مردم در سال قبل 700 میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند.

مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی 30 درصد افزایش می‌یابدوی گفت: البته میزان صدقات مردم در صندوق‌های صدقات به همراه کمک‌های آنها در سامانه ایتام نیز 3 هزار 400 میلیارد تومان به ایتام کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند