Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@08:29:06 GMT

لزوم توجه به اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۱۰۸۴

لزوم توجه به اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: رویکردی که امروز برآن تاکید داریم، اجتماعی کردن امر مبارزه با موادمخدر است .


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، خدابخش مرادی‌نافچی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر استان با بیان اینکه موضوع موادمخدر و ابتلا به آن ام‌المصائب اجتماعی شناخته می‌شود و همه را در معرض خطر خود قرار داده است، اظهار کرد: ما در این حوزه با یک پدیده مواجه هستیم و همه افراد در همه موقعیت‌ها در معرض خطر هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اعتیاد و طلاق دو آسیب اصلی در سطح استان است، عنوان کرد: رویکردی که امروز برآن تاکید داریم اجتماعی کردن امر مبارزه با موادمخدر است .


این مسئول یادآور شد: مناطق آلوده، ذهن مسئولان را به خود مشغول کرده است که در این زمینه هم باید مقابله کنیم و هم برخورد صورت گیرد .


در ادامه این جلسه، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با اشاره به اینکه طبق ابلاغیه اسفندماه سال گذشته سهمیه استان زنجان در جمع‌آوری معتادان 150 نفر بود، گفت: 105 نفر در زنجان و 45 نفر در شهرستان‌ها جمع‌آوری شدند .


رضایی خاطرنشان کرد: بحث اصلی در درمان معتادان، خروج پس از درمان است که باید در این حوزه دقت لازم صورت گیرد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان زنجان اعتیاد درمان ذهن طلاق قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، سرهنگ بدری گفت: با اجرای  تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس، حمل کالای قاچاق با چهار دستگاه خودروی وانت بار شوتی، ۲ دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه کامیون برای ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان محرز شد و مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری در مسیر‌های ارتباطی استان خودرو‌های مذکور را رویت و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی زنجان ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌های مذکور در مجموع مقدار ۲ هزار لیتر سوخت عرضه خارج از شبکه از نوع نفت سفید، سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم لاشه مرغ فاقد مجوز دامپزشکی، هزار و ۱۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا، ۲۹ ست روتختی، ۷۵ جفت کفش کتانی، ۶۸۰ ثوب روسری، هزار و ۹۶۸ تکه انواع ظروف بلوری،۲۱۷ قوطی آبجو بدون الکل، ۳۰۸ عدد شامپو، ۳۶۴ عدد انواع مواد شوینده و ۶ کیلوگرم شکلات خارجی و قاچاق کشف شد.

سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه را هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

وی با تأکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و قدردانی از آحاد جامعه در همکاری با پلیس برای اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر