Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ سی‌ودومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروهای مسلح، از امروز، اول مردادماه در ستاد فرماندهی ناجا آغاز شد و تا فردا ادامه خواهد داشت و اختتامیه این مسابقات نیز صبح پنجشنبه، سوم مردادماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات با راهیابی 230 نفر از کارکنان پایور و وظیفه سپاه پاسداران اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در 10 رشته قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 5، 10، 15 و 20 جزء و حفظ کل، اذان و درک مفاهیم سطح یک(زیر دیپلم) و مفاهیم سطح دو (بالای دیپلم) براساس تفسیر جزء 21 تفسیر نمونه برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گفته سرهنگ محمد بهرامی، جانشین تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا و رئیس کمیته فنی داوران «این رقابت‌ها از صبح امروز، در رشته‌های حفظ پنج جزء کارکنان پایور و وظیفه، رشته ترتیل کارکنان وظیفه آغاز شد و رقابت‌ها در نوبت عصر در بخش قرائت تحقیق و اذان کارکنان پایور و حفظ 10 جزء کارکنان پایور و وظیفه ادامه پیدا می‌کند».

وی با اشاره به اینکه رقابت در رشته مفاهیم در قالب سؤالات تستی و تشریحی صبح دوم مردادماه انجام می‌شود، ادامه داد: همچنین این رقابت‌ها، دوم مردادماه در رشته‌های ترتیل، حفظ 15 و 20 جزء و حفظ کل در دو بخش کارکنان پایور و وظیفه و رشته قرائت تحقیق کارکنان وظیفه است. طی آیین اختتامیه از 30 نفر از برگزیدگان بخش کارکنان وظیفه و 30 نفر از برگزیدگن کارکنان پایور به تفکیک هر رشته با اهدای هدیه و لوح سپاس تجلیل به عمل می‌آید.

یادآور می‌شود، این دوره از مسابقات را 20 نفر از داوران ممتاز و بین‌المللی نیروهای مسلح و کشوری قضاوت می‌کنند. همچنین اساتید راهنما با حضور در سالن مسابقات به تحلیل تلاوت‌ها و اجرای قاریان و حافظان می‌پردازند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی نیروهای مسلح قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند

شهرام ملایی هزاروندی مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان با اشاره به اهمیت توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جهت توانمندسازی نیرو‌های مسلح گفت: مهارت آموزی سربازان وظیفه با هدف اشتغالزایی، افزایش بهره‌وری و ایجاد اشتغال پایدار صورت می‌گیرد.

وی افزود: دوره‌های آموزشی سربازان وظیفه در سال گذشته به صورت آموزش در محیط کار واقعی و به شیوه متمرکز در کارگاه‌های پادگان اجرا شد.

ملایی هزاروندی ادامه داد: ارایه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به کادر وظیفه، گامی موثر و به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت برای ورود به بازار کاراست، ازاین رو باید نیرو‌های وظیفه در امر مهارت‌آموزی، ترغیب و تشویق شوند که می‌توان از ظرفیت‌های موجود در مراکز نظامی، بخش خصوصی، بخش دولتی و ظرفیت آموزش‌های مجازی برای تحقق این امر استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین خلاء جامعه امروز، نداشتن مهارت است اضافه کرد: کارآفرینی، موتور متحرک اقتصا و توسعه اشتغال پایدار است، لذا جوانان و به ویژه سربازان وظیفه را باید به سمت کارآفرین شدن، سوق داد تا شاهد توسعه اشتغالزایی در جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی
  • آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رژه ارتشیان سرافراز در بندرعباس
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد
  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !