Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@13:41:29 GMT

تمام اسناد دفترخانه 39 آرشیو الکترونیکی دارند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۱۱۸۶

تمام اسناد دفترخانه 39 آرشیو الکترونیکی دارند

عبدالحسین راستی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: علاوه بر اسکن دفاتر موجود ادارات ثبت، همچنین نقل و انتقالاتی که سند مالکیت برای آنها صادر شده، الکترونیکی ثبت و ضبط شده اند. خلاصه معاملات مالکین در سالیان قبل نیز به صورت آرشیو الکترونیکی موجود است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
وی درباره علل آتش سوزی دفترخانه 39 در میدان حسن آباد تهران اظهار داشت: آتش سوزی ابتدا از انبار مجاور آغاز شده و پس از آن به دفترخانه سرایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پیشگیری از آتش سوزی احتمالی در دفاتر اسناد رسمی، به همه دفاتر طی بخشنامه ای ابلاغ شده است که باید نظامات دولتی را برای پیشگیری و اقدامات حفاظتی، ایمنی و پیشگیرانه را الزاما انجام دهند. همچنین مقرر شده است که همه دفاتر موجود در دفترخانه ها اسکن شود.
مدیرکل ثبت اسناد استان تهران درباره شروع به کار دفترخانه 39 که دچار حریق شده است، گفت: ظرف چند روز آینده مکان جدید این دفترخانه پس از بررسی و تایید اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران شروع به کار خواهد کرد و در این خصوص به شهروندان اطلاع رسانی می کنیم.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد

بر اساس ابلاغیه دستیار ویژه وزیر صمت، ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۳ در سامانه جامع تجارت الزامی شد. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم،  در نامه لطفی زاده آمده است: نظر به ضرورت برنامه ریزی برای تأمین مواد اولیه و کالاهای مورد نیاز کشور شایسته است دستور فرمائید برنامه ماهیانه واحدهای تولیدی به صورت خوداظهاری برای سال 1403 حداکثر تا تاریخ 1402/11/20 در سامانه جامع تجارت و در چارچوب دستورالعمل پیوست درج و بر اساس عملکرد سال‌های 1400، 1401 و 1402 و پروانه بهره برداری هر واحد و برنامه کلان تولید هر کالا در کشور برنامه ثبت شده را ابتدا از سوی ادارات کل استان و سپس از سوی دفاتر تخصصی تأیید تا ملاک عمل برای سال 1403 قرار گیرد بدیهی است ادارات کل استانی و دفاتر تخصصی متعهد به نظارت بر اجرای تعهدات واحدهای تولیدی هستند.

 

برای مشاهده راهنمای ثبت برنامه تولید در سامانه جامع تجارت اینجا را کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • از هزینه‌های متفاوت ثبت ازدواج تا اجرای عقد آریایی!
  • خدمات دارالترجمه رسمی در تهران
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • ۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد
  • ۸۵ درصد مجوز های صنفی البرز الکترونیکی شد
  • تهران قدیم| ژست جالب این دو نفر مقابل یک کفاشی، ۷۳ سال قبل/ عکس