Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، عباسعلی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری جلسه بررسی و تصویب بودجه این دانشگاه، گفت: امسال برخلاف دوره‌های گذشته برای هر آیتمی در بودجه باید برنامه مشخص و قابل استنادی از سوی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی ارائه تا مورد تصویب واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی باید به سمت توسعه درآمدهای غیرشهریه‌ای پیش بروند، افزود: در جلسه بررسی بودجه مقرر شد، حداقل 10 درصد از درآمدهای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از منابع غیرشهریه ای تأمین شود.

حیدری بر اهمیت ضرورت پژوهش در رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: بر این اساس باید شهریه متغیر پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری دانشجویان تا سقف 10 درصد به فعالیت های پژوهشی اختصاص یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی تأکید کرد: از این پس هر عملیاتی که در استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد، باید دقیقاً مطابق با برنامه بودجه یک ساله استان باشد و به فعالیت‌های خارج از برنامه بودجه اعتبار و هزینه‌ای تعلق نمی گیرد.

وی با بیان اینکه سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی از سال شمسی به سال تحصیلی تغییر پیدا کرده، گفت: این موضوع سبب انضباط مالی و بودجه ای در دانشگاه آزاد اسلامی می شود، چرا که تمام دریافت‌های مالی، هزینه ها، حساب و کتاب ها با شروع سال تحصیلی انجام می شود.

انتهای پیام/

188 / 188 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی عباسعلی حیدری انضباط مالی تصویب بودجه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی انضباط مالی تصویب بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب