Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز سه‌شنبه، یکم مرداد ماه، مجلس شورای اسلامی بیانیه 198 نفر از نمایندگان مجلس درباره ضرورت آزادی شیخ زکزاکی را قرائت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

مردی عالم و با عمل از پیروان مکتب اهل بیت با رفتار و عملکرد ارزنده خود از طریق آگاهی‌بخشی مسلمانان، مسیحیان و حتی آنهایی که اعتقادی به دین نداشتند، بیش از 15 میلیون آزاداندیش، آزادیخواه و پیرو مکتب اهل بیت را تحت یک تشکیلات عظیم تحت عنوان حرکت اسلامی نیجریه جمع و تربیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور این جمعیت در راهپیمایی‌های ضد استکبار و ظلم‌ستیز هر چند کاملاً مسالمت آمیز نظیر روز قدس، عاشورا و اربعین، آمریکا، اسرائیل و عربستان را متوجه این جمعیت عظیم ضد استکبار کرده است. حال شیخ بعد از مصدومیت بسیار وخیم بوده و وی در طول دو هفته گذشته علیرغم مصرف داروهای آرامبخش، از شدت درد نخوابیده است از این رو اگر برای معالجه ایشان اقدامی نشود خطر مرگ ایشان را تهدید می‌کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از همه کشورهای اسلامی و مجامع بین‌المللی به ویژه دولت و مجلس نیجریه می‌خواهیم تا هر چه سریعتر برای آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی و همسر ایشان اقدام کرده و امکان خروج ایشان را برای معالجه فراهم کنند.

پایان پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مجلس بیانیه شیخ زکزاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نانسی پلوسی، رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با شبکه RTE در جریان سفر به ایرلند بیان کرد: ما حق اسرائیل برای دفاع از خود را به رسمیت می‌شناسیم. ما سیاست و روش نتانیاهو را نمی‌پذیریم. چه چیزی بدتر از آنچه وی در پاسخ انجام داد، می‌توانست اتفاق بیافتد؟

درحالیکه شمار منتقدان سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در میان مقام‌های آمریکایی به مرور افزایش پیدا می‌کند، پلوسی تاکید کرد: وی باید استعفا کند. وی در نهایت مسئول است.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود که نتانیاهو برای سال‌ها یک مانع برای صلح در منطقه خاورمیانه بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز