Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:13:05 GMT

پذیرش جداگانه سالمندان در مراکز درمانی تامین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۱۳۰۳

پذیرش جداگانه سالمندان در مراکز درمانی تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک عدلی در نشست شورای هماهنگی مدیران تامین اجتماعی تهران و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران با بیان اینکه با ۱۱ بیمارستان در سطح استان و ۲۷ مرکز سرپایی مشغول خدمات‌رسانی به ۹ میلیون بیمه‌شده هستیم، گفت: حجم ارائه خدمات در مراکز درمانی بالا است.

وی افزود: به عنوان مثال ورودی بیمارستان میلاد روزانه ۷ تا ۸ هزار ویزیت سرپایی و ۳۰۰ عمل جراحی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید گلایه‌هایی مبنی بر نارضایتی‌ها از نوبت‌دهی در بیمارستان بشنویم، اما باید گفت که روزانه ۹۰ هزار تماس داریم و می‌توانیم به ۷۰۰۰ نفر پاسخ دهیم و برای تعداد زیادی امکان پذیرش فوری میسر نیست.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران به اجرای طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه بیمه‌ها در مراکز ملکی اشاره کرد و گفت: اجرای عملیاتی این طرح شروع شده و بیمار با ارائه یک کد ملی در مراکز ملکی پذیرش و کارش انجام می‌شود و امیدواریم فاز دوم که پذیرش در مراکز طرف قرارداد است نیز در آینده نزدیک به طور کامل اجرا شود.

عدلی ادامه داد: استان تهران با ۹۰۰۰ پرسنل در بخش درمان جهت بهبود خدمات خود تلاش می کند. قطعاً در نقطه مطلوب نیستیم.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران از اجرای طرح جدیدی در زمینه پذیرش افراد مسن و بازنشستگان خبر داد و گفت: دو هفته است که بازنشستگان و افراد مسن را در مسیر پذیرش جداگانه قرار دادیم تا ناچار نباشند در صف پذیرش و ویزیت بمانند. پایلوت این طرح از درمانگاه قدس شروع شد و به تازگی و در کل مراکز در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم کارهای بهتری انجام دهیم.

کد خبر 4674506 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی خدمات درمانی بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز

خلبان برزو فرجی فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت : خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام پنج پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی کرمانشاه و همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در مناطق ملایر، کبود آهنگ، دالاهو، کرندغرب و قصرشیرین توانستند به پنج نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این مصدومین به علت سوختگی شدید، تصادفات رانندگی، مشکلات قلبی دچار مصدومیت شدید شده و نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، گفت: بالگرد‌های اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز