Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر امورخارجه روسیه گفت که مسکو هیچ پیشنهادی برای پیوستن به طرح آمریکا برای ایجاد ائتلافی دریایی در تنگه هرمز دریافت نکرده است.

به گزارش ایسنا، میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امورخارجه روسیه امروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک درباره تلاش‌های آمریکا به منظور ایجاد ائتلافی بین‌المللی برای به اصطلاح محافظت از کشتیرانی در تنگه هرمز گفت که مسکو پیشنهادی برای پیوستن به ائتلاف مورد نظر آمریکا نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هیچ کس به ما پیشنهادی ارائه نداده است. افراد معمولا تماس برقرا می‌کنند، توضیح می‌دهند که چه می‌خواهند و ایده‌ای را مطرح می‌کنند. به عنوان مثال، ما مفهوم خود را از امنیت جمعی‌مان در تنگه هرمز ارائه می‌دهیم. ما امروز یک بار دیگر آن را توضیح خواهیم داد، ما آن را منتشر خواهیم کرد اما شخصا نمی‌دانم که همکاران آمریکایی ما چه پیشنهادی دارند.

مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا به تازگی اعلام کرده است که واشنگتن پس از حوادث اخیر در خلیج فارس و دریای عمان قصد دارد ائتلافی جهانی را برای محافظت از عبور و مرور کشتی‌ها در این منطقه ایجاد کند.

وی همچنین ادعا کرده است که کشورهایی از سراسر جهان به این ائتلاف می‌پیوندند.

این در حالی است که ژاپن اعلام کرد قصد ندارد برای پیوستن به این ائتلاف به خاورمیانه نیروی دفاعی اعزام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسيه آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی

مدیران اینتر دو هفته دیگر برنامه ریزی برای نقل و انتقالات تابستانی را آغاز می کنند

طرفداری | اینتر می خواهد با جذب یاشوا زیرکزی، مهاجم هلندی بولونیا و یا آلبرت گودموندسون، مهاجم ایسلندی جنوا خط حمله خود را تقویت کند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر پس از توافق با مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی برای انتقال آزاد، قصد دارد انجام یک سرمایه گذاری مهم برای تقویت خط حمله تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی را دارد. حدود 2 هفته دیگر مدیران نراتزوری به منظور برنامه ریزی فصل بعد و صحبت در مورد اهداف نقل و انتقالاتی با سیمونه اینزاگی دیدار خواهند کرد. اینتر می خواهد فصل آینده دوباره فاتح اسکودتو شود و علاوه بر این در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین جام باشگاه های جهان که تابستان سال آینده برگزار می شود، حرفی برای گفتن داشته باشد. سیمونه اینزاگی پس از دربی دلامادونینا به خبرنگاران گفته بود:

ما در بازار نقل و انتقالات محدودیت هایی داریم اما شاید بتوانیم بر آنها غلبه کنیم.

اینتر علاوه بر آلبرت گودموندسون از جنوا، به جذب یاشوا زیرکزی از بولونیا نیز علاقه مند است. بولونیا قیمت اولیه زیرکزی را 70 میلیون یورو اعلام کرده و نراتزوری برای خرید او روی درآمد حاصل از فروش برخی بازیکنانش (به ویژه والنتین کاربونی که در ژانویه پیشنهاد 20 میلیون یورویی فیورنتینا برای او رد شده بود) و همچنین درآمد جام باشگاه های جهان حساب می کند. میلان نیز به این مهاجم 22 ساله علاقه دارد اما روسونری ارزش او را 50 میلیون یورو می داند. گودموندسون نیز 30 میلیون یورو قیمت دارد و اینتر به جذب او به صورت قرضی با بند خرید اجباری می اندیشد (به مانند انتقال سال قبل داویده فراتزی). گفتنی است زیرکزی در هفته ها و ماه های اخیر به تیم هایی مثل یوونتوس، آرسنال و منچستریونایتد نیز لینک شده بود. 

گزارش گاتزتا از تمایل اینتر برای جذب یکی از بین گودموندسون و زیرکزی

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند