Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-جلسه کارگروه آب کشاورزی و منابع طبیعی با حضور فرماندارشهرستان و اعضاء کارگروه در دفتر مدیریت جهاد کشاورزی قائمشهر برگزارشد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درقائمشهر،جلسه کارگروه آب کشاورزی و منابع طبیعی با حضور یوسف پور فرماندار محترم شهرستان و اعضاء کارگروه درمدیریت جهاد کشاورزی برگزارشد ، در این جلسه عملکرد جهاد کشاورزی شهرستان عنوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محصولات شاخص ، چالش بخشهای مختلف از جمله موضوع سوخت و معاینه فنی کمباینهای برداشت برنج و در خصوص حل موضوعات و مشکلات مطرح شده با اعضای کارگروه بحث و گفتگو کرد.

جعفری بیان کرد : طی بازدیدهای میدانی تیم شهرستانی سورتینگهای فعال حوزه قائم شهر پایش و نتایج بازدید جهت ساماندهی و ارائه طریق فرماندار محترم در جلسه تخصصی بحث و بررسی خواهد شد. 

وی ادامه داد : با توجه به فصل برداشت برنج ، موضوع سوخت رسانی به کمباین ها با حضور رئیس اتحادیه کمباین داران بررسی شد.

بابایی رئیس اتحادیه کمباین داران اظهار داشت : ما مشکل سوخت نداریم ولی در توزیع سوخت بین کمباین داران با مشکل مواجه هستیم . ایشان از معاینه فنی 100 دستگاه کمباین در سال جاری خبر داد.

یوسف پور فرماندار قائم شهر در پایان جلسه گفت ما در زمینه کشاورزی حرفهای زیادی برای گفتن داریم باید ظرفیتهای شهرستان را شناسایی و آنها را در جهت اشتغال و تولید بکار ببریم ، جهاد کشاورزی یکی از ادارات برجسته ای است که در این بخش امکان فعالیت بسزایی دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جلسه کارگروه آب کشاورزی جهاد کشاورزی قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران از بررسی ۴۳ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدرشید رستمی، امروز_دوشنبه سوم اردیبهشت _ در جلسه کارگروه بررسی تغییر کاربری اراضی کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه در جلسه کمیسیون تبصره یک ماده بررسی پرونده‌های تغییر کاربری اراضی کشاورزی استان دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: در کمیسیون یک تغییر کاربری که با حضور عضو ناظر اداره بازرسی و سایر اعضا برگزار شد، ۴۳ فقره پرونده بررسی و تصمیماتی در جهت رد یا صدور مجوز تغییر کاربری آن اتخاذ شد.

وی افزود: با توجه به قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و لزوم امنیت غذایی مردم، هرگونه تغییر کاربری در زمین‌های کشاورزی بدون دریافت مجوز از جهاد کشاورزی جرم محسوب شده و مشمول جرایم قانونی و قلع قمع مستحدثات غیرمجاز می‌شود.

کد خبر 746909

دیگر خبرها

  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • نشست بین المللی شورای حکام مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری