Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ قرقاش این سخنان را طی مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن پست مطرح کرد.
به نوشته قرقاش، بازآرایش نیروهای نظامی امارات در یمن به معنای ترک یمن نخواهد بود و ابوظبی با اتخاذ یک سیاست جدید به دنبال پایان بحران در یمن است.
در ادامه این مطلب آمده است: هم اکنون وقت آن رسیده که تلاش‌های خود را برای دستیابی به فرایند و راه حل سیاسی دوچندان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین در سخنانی مبهم و همراه با تناقض گفت: حضور نظامی ما در یمن ادامه دارد، اما این حضور تغییر کرده و از این پس با مستشاران نظامی خود در یمن به آموزش نیروهای محلی خواهیم پرداخت.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن «عبدربهمنصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند. بر اثر این تجاوز تاکنون بیش از یکصد هزار یمنی کشته شدند.
هفتم تیرماه ۹۸ منابع خبری اعلام کردند امارات تصمیم گرفته است بخش بزرگی از نظامیان خود را از یمن خارج کند.

نکته جالب و قابل توجه در این است که عبدربه منصور هادی چند وقت پیش در فراری دوباره از عربستان به آمریکا رفت و از تمامی مسئولیت‌های خود استعفای مجدد داد؛ دلیل حمله عربستان و امارات برای حمله به یمن بازگرداندن منصور هادی به قدرت بود، که با فرار وی به آمریکا دیگر دلیلی برای ادامه تجاوز عربستان، امارات و متحدانش به یمن باقی نمی‌ماند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجاوز رسانه عربستان واشنگتن پست یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد

رضا افلاطونی رئیس سازمان امور اراضی گفت: هرگونه الحاق زمین به طرح هادی روستایی مستلزم دریافت مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها است.

او افزود: دفاتر مختلف سازمان باید نشست‌هایی با بخش‌های متناظر خود در مدیریت‌های امور اراضی استان برگزار کنند و بر فعالیت آنان‌ نظارت کنند و ایرادهای کار رفع شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور ادامه داد: نظارت بر طرح‌های معاف از عوارض مانند گلخانه‌ها با دقت و حساسیت زیاد انجام شود تا انحراف از طرح‌ها صورت نگیرد.

به گفته او، تخصیص اراضی کشاورزی درجه یک و دو برای هر فعالیتی جز کشاورزی ممنوع است و همه استان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند. 

افلاطونی گفت: هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا برای ۳۴ شهرستان حساس در کشور نیز فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی منصوب شود تا بتوانیم با تغییر کاربری‌های غیرمجاز برخورد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • تعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران
  • زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس