Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@09:56:51 GMT

در کسادی بازار چرخ صنایع دستی کرمان خوب می‌چرخد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۱۶۲۸

در کسادی بازار چرخ صنایع دستی کرمان خوب می‌چرخد

15 سال است در راسته خیابان امام کرمان جارو می فروشد خدا را شاکر است می گویید رنگ و لعاب اجناسش دلیلی است تا خریدار داشته باشد جاروها در از شمال، میناب، مشهد و شهداد میهمان مغازه اش هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ 15 سال است در راسته خیابان امام کرمان  جارو می  فروشد خدا را شاکر است می گوید رنگ و لعاب اجناسش دلیلی است تا خریدار داشته باشد  جاروها از شمال، میناب، مشهد و شهداد میهمان مغازه اش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گفت حتی مدرنیته و وضعیت اقتصادی هم نتوانسته گوی سبقت را از ابزار قدیمی و اصیل برباید و جالب تر آن که کارو کاسبی رونق بیشتری یافته است  و چه خوب که مردم سراغ زندگی های قدیمی را هم گرفته‌اند.

جاروی زابلیش را برایمان اینگونه معرفی کرد که  تقاضا کننده های آن ها افراد خاصی هستند که چون کارکرد با این جارو  متفاوت است.

این فروشنده قدیمی به غیر از جارو صنایع دستی چوبی دیگری هم  که به گفته خودش از شهرهای شمال، ایرانشهر، مشهد و میناب  است را در مغازش آویزان کرده بود خودش می گقت استقبال مردم خوب است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان

مریم حاجی‌ابراهیمی گفت: در راستای افزایش سطح کمی و کیفی بازارچه‌های موقت در موزه‌های استان، ابتدای هفته نشستی با حضور مرتضی حسینقلی‌زاده معاون میراث‌فرهنگی استان، غلامرضا حمیدی مسئول امور موزه‌های استان، حمید عمرانی رکاوندی مدیر پایگاه ملی دیوار بزرگ گرگان، جعفر خاندوزی مسئول موزه صنایع‌دستی استان، کارشناسان صنایع‌دستی و فعالان و متقاضیان برگزاری بازارچه، در دفتر معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان گلستان افزود: هدف از برگزاری این جلسه و اجرای مصوبات آن، حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی و سوغات استان، توسعه، ترویج و آموزش‌های صنایع‌دستی است.

او  گفت: در این جلسه با توجه به شرایط و پتانسیل‌های موجود در خصوص زمان و چگونگی برگزاری بازارچه صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان تصمیم‌گیری شد و مقرر شد، بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ در محل خانه تاریخی امیر لطیفی برگزار شود.

حاجی‌ابراهیمی با اشاره به برگزاری بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی استان واقع در خانه تاریخی امیر لطیفی در نیمه دوم سال گذشته، افزود: این فضا بسیار مورد استقبال صنعتگران صنایع‌دستی، تولیدکنندگان سوغات بومی و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • برپایی بازارچه در موزه صنایع دستی گلستان
  • صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد
  • درگذشت هنرمند پیشکسوت صنایع دستی مازندران
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی
  • اهتمام شهرداری شهرکرد برای معرفی صنایع دستی