Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@17:36:47 GMT

بهترین غذاها برای مبارزه با سرطان

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۱۶۶۳

بهترین غذاها برای مبارزه با سرطان

 به نقل از شفقنا، غذاهایی که حاوی ترکیبات طبیعی و دارای خواص ضد سرطانی قوی هستند عبارتند از:

سیب

سیب حاوی خواص ضد سرطانی است که ممکن است به جلوگیری از التهاب، بیماری های قلبی عروقی و عفونت کمک کند. سیب حاوی پلی فنول هایی است که خواص ضد سرطانی امیدوار کننده ای دارند.

توت ها

توت ها غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و الیاف رژیمی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دانشمندان به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و منافع بالقوه سلامتی، مصرف انواع توت ها را سفارش می کنند.

سبزیجات کریستالی

سبزیجات کریستالی مانند بروکلی، گل کلم و کلم، حاوی مواد مغذی مفید، از جمله ویتامین C، ویتامین K و منگنز هستند. این سبزیجات همچنین حاوی سولفورفان، یک ترکیب گیاهی با خواص ضد سرطانی هستند.

هویج

هویج حاوی مواد مغذی ضروری مانند ویتامین K، ویتامین A و آنتی اکسیدان ها است. هویج حاوی مقادیر بالایی از بتا کاروتن است که ممکن است انواع خاصی از سرطان را از بین ببرد.

مطالعات اخیر نشان می دهند بتا کاروتن نقش مهمی در حمایت از سیستم ایمنی دارد و ممکن است برخی از انواع سرطان را از بین ببرد.

ماهی چرب

ماهی های چرب، از جمله ماهی قزل آلا غنی از مواد مغذی ضروری مانند ویتامین B، پتاسیم و اسیدهای چرب امگا ۳ هستند.

مصرف ماهی ۵۳ درصد خطر ابتلا به سرطان کولورکتال را کاهش می دهد.

افرادی که حداقل چهار بار در هفته مکمل های ماهی مصرف می کنند، احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ در آنها ۶۳ درصد کاهش می یابد.

گردو

بر اساس گزارش موسسه تحقیقات سرطان آمریکا، انواع آجیل دارای خواص پیشگیری از سرطان دارند، اما گردو حاوی ماده ای است که بدن آن را متابولیزه می کند.

حبوبات

حبوبات، مانند لوبیا، نخود فرنگی و عدس، دارای فیبر زیاد هستند که ممکن است به کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک کنند.


منبع:سلامت نیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرطان حبوبات گردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!

زی‌سان: آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا برخی از مردان در مورد مسائل قلبی گریزان به نظر می‌رسند؟ طالع بینی ممکن است فقط کلید درک این اسرار را داشته باشد. در این نوشته، ویژگی‌های چهار ماه سال را بررسی خواهیم کرد که مردان آن‌ها به سختی عاشق می‌شوند. 

مرد بهمن‌ماهی مرموز

مردان بهمن به طبیعت مستقل و غیر متعارف خود معروف هستند. فعالیت‌های فکری آن‌ها اغلب بر ارتباطات عاطفی ارجحیت دارد، و آن‌ها را به چالشی برای برقراری ارتباط در سطح عمیق‌تر و عاشقانه تبدیل می‌کند. اگر متوجه شدید که به یک مرد بهمن ماهی گرایش پیدا کرده اید، صبر و گفتگو‌های تحریک کننده راه باز کردن قفل قلب او هستند.

مرد دی ماهی گریزان

مردان دی ماهی با جاه طلبی و عملی بودن هدایت می‌شوند. عشق ممکن است در وجود این افراد به دلیل اهداف شغلی عقب‌نشینی کند و باعث شود آن‌ها محتاطانه به نظر برسند و خواندن آن‌ها از نظر احساسی دشوار باشد. برای تسخیر قلب یک مرد دی ماهی، حمایت خود را از جاه طلبی‌های او نشان دهید و احساس مسئولیت خود را به نمایش بگذارید.

رمزگشایی مرد شهریوری تحلیل‌گر

مردان شهریور تحلیلگر و جزء‌نگر هستند. در حالی که این امر آن‌ها را به شرکای قابل اعتماد تبدیل می‌کند، می‌تواند آن‌ها را در مورد فرو رفتن در پیچیدگی‌های عشق نیز محتاط کند. ایجاد اعتماد و نشان دادن قابلیت اطمینان شما گام‌های مهمی در جلب محبت یک مرد باکره است.

مرد مستقل آذر

مردان آذرماه به عشق به آزادی و ماجراجویی معروف هستند. تعهد ممکن است برای روحیات پر جنب و جوش آن‌ها محدودیتی به نظر برسد و آن‌ها را دچار تردید کند. برای تسخیر قلب یک مرد آذرماهی، عشق آن‌ها به اکتشاف را در آغوش بگیرید و به آن‌ها نشان دهید که عشق می‌تواند یک سفر هیجان انگیز باشد.

tags # فال ، طالع بینی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خواص باور نکردنی نوشیدن جوش شیرین
  • خواص ظرف های ضد سرطانی
  • توده‌های بدخیم سرطان پستان درد ندارند/ معاینات ماهانه بانوان در منزل بهترین روش برای تشخیص
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • نشانه‌های کمبود ویتامین K
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زرده تخم‌مرغ
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زده تخم‌مرغ
  • سبزیجات سرشار از پروتئین را بشناسید
  • چه مردانی بیشتر در معرض ابتلا به سرطان پروستات هستند؟
  • این ویتامین‌ها اضطراب را کاهش می‌دهد