Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@15:25:45 GMT

رسمی؛ دوری 6 هفته ای کاپیتان پرسپولیس از میادین

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۱۶۶۶

رسمی؛ دوری 6 هفته ای کاپیتان پرسپولیس از میادین

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، همانطور که پیشتر نوشته بودیم، حسین ماهینی کاپیتان پرسپولیس در اردوی ترکیه دچار مصدومیت شد و حالا پس از انجام آزمایشات پزشکی مدت زمان دوری او از میادین مشخص شد.

 

علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پزشک متخصص با توجه به نتایج تصویربرداری و معاینات انجام شده، برنامه زمان‌بندی را در ارتباط با حسین ماهینی اعلام کرده است که در اختیار سرمربی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماهینی طبق این زمان‌بندی برنامه‌های فیزیکی و تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند و از دو هفته دیگر کار با توپ آغاز می‌شود. فشار تمرینات مرحله به مرحله بیشتر خواهد شد تا او برای شرایط مسابقه آماده شود. طبق همین زمان‌بندی که به آقای کالدرون هم اعلام شده است، ماهینی 6 هفته دیگر در شرایط مسابقه خواهد بود.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: علیرضا حقیقت کاپیتان پرسپولیس کالدرون حسین ماهینی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، برنامه مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید باشگاه‌های ایران در گروه‌های مختلف به شرح زیر است:   گروه یک: سی دنا سی سخت (میزبان)، سرخپوشان شوشتر، استقلال سیلک کاشان، آرتیمان خمین و خیبرخرم آباد مسابقات در تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۲: ایفا سرام سرخرود (میزبان)، اکباتان اردبیل، رویان مهر رویان، میعاد فیروز کوه و دهداری مشهد مسابقات در تاریخ ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۳: کاسپین بابل (میزبان)، مس سونگون تبریز، استقلال نوین بجنورد، شاهین گرجی محله، مدرسه عال حرفه‌ای مشهد مسابقات از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۴: آوای میناب حدید (میزبان)، سپاهان اصفهان، نیو سایپا بندرعباس و سرخ دلان دلوار مسابقات از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۵: الون نوین همدان (میزبان)، شهرداری اردبیل، عقاب تهران و ولایت اهواز  مسابقات از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.   از هر گروه تیم‌های اول مستقیما به مسابقات لیگ امید صعود و تیم‌های دوم سهمیه مراحله اول مسابقات مناطق فصل آتی را کسب می‌کنند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی بازمی گردند.

 

دیگر خبرها

  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!
  • راهکار ۶ بندی برای حل مسئله ارز/ گفتگو با حسین صمصامی
  • ادامه جنجال دختر جیمی‌جامپ و «حسین حسینی»
  • کاپیتان تیم ملی ایران: بحرین غافلگیرمان کرد/ کار را سخت کردیم