Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: امیدوارم دستگاه های نظارتی در جنگ اقتصادی که با آن روبرو هستیم شرایط روز را در نظر داشته باشند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در دیدار با محسن عمرانی، معاون حقوقی مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه شرایط فعلی کشور، جنگ اقتصادی است، اظهار داشت: این درحالی است که قوانین و مقررات کشور مربوط به شرایط و زمان عادی است به همین دلیل این مقررات مشکلات بسیاری را برای مدیران در شرایط جنگ اقتصادی به وجود می آورد و امیدوارم دستگاه های نظارتی شرایط روز را در نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان با تاکید بر قانونمداری و حفظ بیت المال، یادآور شد: دستگاه های نظارتی در انجام امور و وظایف خود باید بنا را بر پیشگیری بگذارند و در کنار مدیران دستگاه های اجرایی به توسعه و رونق تولید کمک کنند.

وی با بیان اینکه در برخی از طرح های اقتصادی و نیمه تمام استان پیچیدگی های قانونی وجود دارد، افزود: این مسئله با ارائه آموزش های لازم توسط دیوان محاسبات و سایر نهادهای نظارتی و تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی مرتفع خواهد شد بنابراین باید ضمن حمایت از مدیران دلسوز برای ارائه خدمت بیشتر به مردم، با افراد سوجو هم برخورد شود.

رضایی اضافه کرد: مدیریت جدید دیوان محاسبات استان اصفهان در استانی مشغول به کار می شوند که با مشکلات عدیده ای روبرو است اگرچه مدیران آن هماهنگ و دلسوز هستند ولی متأسفانه مسائلی نظیر اصفهان ستیزی که نمود آن را در مجلس شورای اسلامی شاهد هستیم، وجود دارد به همین دلیل انتظار داریم که همدلی و وفاق در دیوان محاسبات و دستگاه های اجرایی در حد اعلی باشد.

محسن عمرانی، معاون حقوقی مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور نیز در این دیدار اظهار کرد: خوشبختانه شرایط بحرانی نیست ولی قرار داشتن در شرایط جنگ اقتصادی حقیقیتی انکار ناپذیر است.

وی در ادامه از سیاست پیشگیری و هدایتگری در دیوان محاسبات کشور در چندسال اخیر، خبرداد و افزود: دستگاه های اجرایی ما در حال حاضر به دستگاه های نظارتی، بسیار وابسته شده‌اند و این موضوع باعث شده ریسک مدیرت کم شده و قدرت تصمیم گیری در بین مدیران کاسته شود.

معاون حقوقی مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور تاکید کرد: مدیر یک دستگاه اجرایی نباید به دیوان محاسبات و دستگاه های نظارتی  وابسته شود چراکه ما در کنار آنها هستیم و تمام تلاش مان این است که در کنار آنها به توسعه کشور کمک کنیم.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اصفهان دستگاه های اجرایی دیوان محاسبات قوانین و مقررات مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح عفاف و حجاب را اجرایی کنیم 

نماینده مجلس از اجرای طرح حجاب همزمان با حمله انتقامی ایران به اسرائیل، انتقاد کرد.

جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس در مصاحبه با عصر ایران  گفت: ما باید خیلی زودتر از اینها باید پاسخ تجاوزات رژیم صهیونستی را می دادیم ولی دکترین نظام بر این بود که صبر استراتژیک پیشه کند. کار به اینجا رسید که دولت صهیونستی تصمیم گرفت مستقیم به خاک ما حمله کند. در عرف، کنسولگری خاک کشور محسوب می شود.

 عضو کمیسیون امور داخلی مجلس افزود: اگر جواب قاطع به صهیونیست ها نمی دادیم این تجاوزات، گسترده تر می شد اما جوابی که دریافت کردند یک پاسخ محکم و قاطع و پایانی بر ماجراجویی های شان بود. 
 
وی اظهار کرد: قطعا رژیم صهیونیستی جواب این حمله ما را خواهد داد ولی بیشتر برای توجییه افکار عمومی داخلی خودشان است. به آن شکل که جنگ کلاسیک باشد قطعا اتفاق نمی افتاد. اینطور که ما تصور کنیم صهیونست ها حمله می کنند و هواپیما و موشک بفرستند اتفاق نخواهد افتاد. 

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عملیاتی که ما علیه اسرائیل انجام دادیم پیچیده و دقیق بود و به همه اهداف رسیدیم. اصولا پهپادها و موشک هایی که ما فرستادیم برای این بود که سامانه گنبد آهنین درگیر شود تا اهداف اصلی را با موشک های دقیق تر خودمان بزنیم و الان تصاویرش موجود است.

رشیدی کوچی افزود: اینکه ظرفیت اسرائیلی ها در کشورهای منطقه را شناسایی کنیم. به نظرم ما به تمام اهداف خود رسیدیم و مسلم است که آنها بخواهند این را تضعیف کنند و نمایشی را به اجرا بگذارند که نشان دهند که ایران خیلی به اهدافش نرسیده است. 

وی تصریح کرد: بعضی از مردم ما نگران هستند جنگی اتفاق خواهد افتاد. اینگونه نیست که جنگ کلاسیکی رخ دهد. اگر اتفاقی هم بیفتد به سطح بازوان ایران در منطقه و گروه هایی که از ایران حمایت می کنند و نیابتی از طرف ایران می جنگند برمی گردد.

رشیدی کوچی گفت: جای تاسف دارد که ما در حوزه اقتصاد بد عمل کردیم. متاسفانه یک جمع حداقلی حاضر هستند به کشور ما حمله کنند و ما پاسخی ندهیم آن هم به این دلیل که مبادا که قیمت ها افزایشی شود. این ضعف ما در حوزه اقتصاد است. نگاه من این است که افزایش قیمت دلار قبل از اینکه به جنگ ایران و اسرائیل ربط داشته باشد به حوزه مدیریتی در داخل برمی گردد. ما سالهاست که جنگی نداریم ولی قیمت دلار بالا می رود. 

وی تصریح کرد: امیدوارم حوزه اقتصاد را تقویت کنیم و یک مقدار هم کج سلیقگی های خود را کنار بگذاریم. آن زمان که کشور ما درگیر مسائلی هست و ما می بینیم که غرور ملی شکل می گیرد آیا درست است برخی کج سلیقگی ها همانند اجرای طرح عفاف و حجاب را اعمال کنیم؟ شاید برخی افراد از شرایط ناراحت باشند ولی همان افراد هم از اینکه به نام ایران خدشه ای وارد شود و پاسخ درخوری طرف  متجاوز نگیرد خوشحال نمی شوند. وقتی ما نیاز به وحدت و اجماع داریم این کج سلیقگی ها می تواند اتفاقات خوب را تحت شعاع قرار دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه» اصلاح و بازنویسی شود
  • رسیدگی به تخلفات اداری در دیوان عدالت اداری چگونه انجام می شود؟
  • پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح عفاف و حجاب را اجرایی کنیم 
  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • گزارش‌های جدید دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • گزارش‌های دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی