Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@20:04:55 GMT

۶۰ درصد مطالبات مراکز درمانی پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۱۷۸۱

۶۰ درصد مطالبات مراکز درمانی پرداخت شد

قزوین_ مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین گفت: ۶۰ درصد علی الحساب مطالبات فروردین ماه سالجاری پرداخت شده است.

قاسمی بهرامی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی بیمه سلامت، پرداخت بخشی از مطالبات موسسات مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت است و سعی کردیم بخشی از این مطالبات را پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخشی از مطالبات بیمه موسسات مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت از جمله بیمارستان های دولتی دانشگاهی، بیمارستان های خصوصی، مراکز سرپایی و داروخانه ها پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین اضافه کرد: در مطالبات بیمارستان های دولتی دانشگاهی، تسویه فروردین ماه سالجاری به میزان ۵۸ میلیارد ریال و در اردیبهشت ماه نیز علی الحساب ۵۸ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال پرداخت شده است.

بهرامی با بیان اینکه ۶۰ درصد علی الحساب مطالبات فروردین ماه سالجاری به میزان ۲۸۰ میلیون تومان پرداخت شده است، یادآور شد: ۶۰ درصد نیز علی الحساب اردیبهشت ماه ۳۹۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی گفت: پرداخت در بخش رادیولوژی ۷۰ میلیون تومان، در بخش آزمایشگاه ۹۴ میلیون تومان، در بخش فیزیوترابی به میزان هفده میلیون تومان در خصوص حق مطالبات مراکز سرپایی تسویه فروردین ماه صورت گرفته است.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین اضافه کرد: درباره بیمارستان ها نیز می توان گفت که داروخانه ها نیز تا خردادماه سالجاری به میزان یک میلیارد و چهارصدوپنجاه و شش میلیون تومان پرداخت شده است.

بهرامی اضافه کرد: با امضای تفاهم نامه ای بین کمیته امداد کشور و سازمان بیمه سلامت که طی چندماه گذشته منتعقد شد، شاهد اتفاقات خوبی در این بخش هستیم و بیمه شدگان درمان بخش شهری تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی از امروز تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: تفاهم نامه بیمه مددجویان شهری کمیته امداد با سازمان بیمه سلامت  با هدف مختلفی از جمله با هدف خدمت رسانی بیشتر به قشر آسیب پذیر امضا شده و در راستای توسعه بیمه همگانی رایگان دولت است.

ب

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین مسئولان بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و ان‌شاءالله سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی