Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@14:02:12 GMT

دوری طولانی مدت ماهینی از میادین

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۱۸۹۸

دوری طولانی مدت ماهینی از میادین

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اعلام پزشک متخصص، حسین ماهینی از 6 هفته دیگر در شرایط مسابقه خواهد بود.

به گزارش مشرق، علیرضا حقیقت اظهار داشت: پزشک متخصص با توجه به نتایج تصویربرداری و معاینات انجام شده، برنامه زمان‌بندی را در ارتباط با حسین ماهینی اعلام کرده است که در اختیار سرمربی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهینی طبق این زمان‌بندی برنامه‌های فیزیکی و تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند و از دو هفته دیگر کار با توپ آغاز می‌شود. فشار تمرینات مرحله به مرحله بیشتر خواهد شد تا او برای شرایط مسابقه آماده شود. طبق همین زمان‌بندی که به آقای کالدرون هم اعلام شده است، ماهینی 6 هفته دیگر در شرایط مسابقه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

واکنش ماهینی به خبر خروجش از لیست پرسپولیس

همچنین حسین ماهینی اظهار داشت: در حال انجام تمرینات اختصاصی هستم. امروز سه‌شنبه  هم در محل تمرین تیم حاضر شدم و در سالن بدنسازی تمرین کردم.

وی ادامه داد: طبق برنامه قرار است تا دو هفته دیگر کار با توپ را آغاز کنم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی پرسپولیس حسین ماهینی مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های سوخت، یک هفته‌ای صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر عامل شرکت ملی ­پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با الکترونیکی شدن خدمات صدور کارت‌های سوخت تا پایان اردیبهشت، ­ زمان تحویل این کارت‌ها از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد.
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی ­پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با الکترونیکی شدن خدمات صدور کارت‌های سوخت تا پایان اردیبهشت، ­ زمان تحویل این کارت‌ها از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد.
جلیل سالاری با بیان این که هم اکنون زمان تحویل هر کارت سوخت کمتر از یک ماه است، گفت: امسال برنامه داریم که زمان تحویل کارت‌های سوخت را به یک هفته کاهش دهیم.
وی افزود: برای تحقق این موضوع، نیاز است که شرکت پژوهش و توسعه ناجی با وزارت نفت همکاری کند تا فرآیند نام نویسی کارت سوخت هم الکترونیکی شود.
این مقام مسئول با اشاره به الزامی شدن استفاده از کارت‌های سوخت شخصی در­قانون بودجه سال ۱۴۰۲ که در قانون بودجه امسال نیز تکرار شده، ­ادامه داد: با توجه به این که بین استفاده از کارت سوخت شخصی و کارت سوخت جایگاه داران تفاوتی وجود ندارد، مردم ترجیح می‌دهند که ۶۰ لیتر سهمیه هزار و ۵۰۰ تومانی را در کارت‌های سوخت شخصی خود ذخیره کرده و کارت سوخت جایگاه‌ها استفاده کنند.
وی با اشاره به این که هر کارت سوخت شخصی، ماهانه ۶۰ لیتر سهمیه هزار و ۵۰۰ تومانی و ۱۰۰ لیتر اعتبار سه هزار تومانی دارد، ­افزود: درخواست ما این است که مردم در استفاده از کارت‌های سوخت شخصی همراهی کنند؛ زیرا، هدف‌گذاری برای کارت‌های جایگاه‌ها این است که در شرایط اضطرار مورد استفاده قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • چرا صبح‌ها لاغرتر از بقیه ساعت‌های روز هستیم؟/ بهترین روز هفته برای وزن‌کشی چه روزی ست؟
  • کارت‌های سوخت، یک هفته‌ای صادر می‌شود
  • زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته «تولیمو» اعلام شد + جدول
  • چرا صبح‌ها لاغرتر از بقیه ساعت‌های روز هستیم؟
  • اعلام زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو
  • چرا صبح‌ها لاغرتر از بقیه ساعت‌های روز هستیم؟/ سه‌شنبه بهترین روز برای وزن‌کشی
  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • ۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون