Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، مراسم معارفه حجت الاسلام مهدی‌نژاد سرپرست جدید مرکز خدمات استان و تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین انصاری مدیر سابق این مرکز در سالن جلسات مرکز خدمات شهر زاهدان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسام افروز معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات چند ساله مدیر سابق مرکز خدمات گفت: ان شالله خداوند متعال و ائمه علیه‌السلام دستگیر ما در دنیا و آخرت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همکاری، همدلی و روابط دوستانه بین نیروها از دلایل موفقیت مدیر مرکز خدمات سیستان و بلوچستان بوده است، گفت: شخصیت آرام، مدیریت عاقلانه و به روز بودن شیوه‌های مدیریتی از ویژگی‌های بارز حجت الاسلام و المسلمین انصاری است که باعث شده در مرکز خدمات استان موفق باشند.

آقای نیکزادیان مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات هم با تشکر از همکاران استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به فاصله زیاد استان از ستاد و همچنین مشکلاتی از قبیل محرومیت و مرزی بودن باعث متفاوت شدن شرایط این استان نسبت دیگر استان‌های کشور شده است.

مشاور رئیس مرکز خدمات ادامه داد: مدیریت مرکز خدمات استان در طول سالیان گذشته با توجه به مشکلات موجود را مدیون زحمات حجت الاسلام و المسلمین انصاری میدانیم که با اخلاق و منش خوب و ارتباط‌گیری صمیمی با همکاران خود توانسته‌ است به‌عنوان یکی از مدیران زحمتکش در کشور باشد.

مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات ابراز داشت: در هر سازمانی نقل و انتقالات و جابه‌جایی امری طبیعی است و این تغییرات موجب کسب تجربه و فرصتی مناسب برای رشد و شکوفایی انسان و در نتیجه خودسازی فرد خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری مدیر سابق مرکز خدمات استان نیز در سخنانی از همکاران مرکز خدمات استان و نمایندگی ایرانشهر که از جان و دل برای موفقیت مرکز تلاش کردند قدردانی کرد.

وی اذعان کرد: بعد از 18 سال فعالیت در سطح استان، نیاز به تغییر در مرکز استان احساس می‌شد تا افرادی با ایده و فکری نو پا به عرصه خدمت بگذارند.

مدیر سابق مرکز خدمات استان گفت: با توجه به راه‌اندازی نمایندگی مرکز خدمات در ایرانشهر، بسیاری از مشکلات استان ازجمله پراکندی و وسعت مرتفع شد و به گفته مدیران مدارس علمیه استان خدمات مرکز آن‌گونه که شایسته است به طلاب استان ارائه می‌شود.

همچنین، حجت الاسلام مهدی نژاد ضمن قدردانی از زحمات مدیر سابق مرکز خدمات استان، ابراز امیدواری کرد با همکاری کارکنان مرکز خدمات و نمایندگی ایرانشهر بتوانیم جهت پیشبرد اهداف مرکز در خدمت خالصانه به سربازان حضرت ولی عصر(عج) تمام تلاش خود را به کار گیریم.

در پایان این جلسه، با اهدا لوحی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین انصاری تقدیر شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان حوزه های علمیه رشد معارفه معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد را به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

کد خبر 6085644

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان