Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ این اثر ماندگار به طراحی و کارگردانی سودابه رجایی و به بازیگری سیما رزازنژاد و مرجان نامجوفر، از روز یکم مردادماه امسال به مدت ۲۰ شب در مجموعه یادگاران صنعتی کرمان به مرحله اجرا می‌رسد.

کارگردان کرمانی تئاتر دختری ۷۰ ساله، دامنی هفت ساله و دلی که تازه داشت به دنیا می‌آمد در این اثر نگاهی به دغدغه‌های زنانه بارویکردهای اجتماعی دارد و با خلق این اثر هنری برخی از مشکلات زنان در جامعه امروزی را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز نخست اجرای این تئاتر با حضور شهردار کرمان، جمعی از مسئولان محلی و خبرنگاران این استان از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه شامگاه سه شنبه به روی صحنه می‌رود.

محل اجرای این تئاتر حدفاصل چهارراه طهماسب آباد و باغ ملی در مجموعه یادگاران صنعتی کرمان در نظر گرفته شده است.

سودابه رجایی از سال ۸۰ با بازی در تئاتر نسیم خاطره‌ها فعالیت هنری خود را آغاز و با کسب رتبه دوم جایزه طراحی صحنه به کارگردانی عبدالرضا قراری کسب کرد همچنین بازی در تئاتر کوپه درجه ۲ به کارگردانی محسن ایرانمنش، بازی در فیلم کوچه‌های اسکیموی کویر به کارگردانی رضا زنگی آبادی، بازی در تئاتر ضربه چهارم، برنده جایزه دوم بازیگری زن جشنواره استانی کرمان بخشی از فعالیت هنری وی بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تئاتر جامعه مرجان مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: پس از بررسی آثار رسیده تاکنون ۶۲ اثر صحنه‌ای و ۴۸ اثرخیابانی مورد بازبینی قرار گرفته است.
منصور سلامات افزود: در بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره ملی تاتر فتح خرمشهر در بخش صحنه‌ای و خیابانی موضوعات آثار نمایشی جلوه حضور مردم در مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر در مقابل دشمن بعثی، فتح خرمشهر، مقاومت و دفاع مقدس، پرداخت به مولفه‌های بومی با رویکرد فرهنگ ایثار اقوام ایران زمین در بستر تاریخ خواهد بود.
این جشنواره توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و خرمشهر، انجمن هنر‌های نمایشی با مشارکت و همکاری اداره کل هنر‌های نمایشی، سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر از ۲۹ اردیبهشت آغاز و آیین اختتامیه سوم خرداد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
آثار صحنه‌ای در سه سالن نماشی خرمشهر و آثار در خیابانی در مناطق مختلف شهری با رویگرد مناطق محروم اجرا خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت
  • درخشش هنرمندان دفتر تئاتر مردمی شهرستان لردگان
  • نمایش" سه خواهر" در مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه رفت
  • نمایش" سه خواهر" در مرکز تئاتر مولوی بروی صحنه رفت
  • بهمن هاشمی تهیه‌کننده تئاتر شد