Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - به گزارش خبرگزاری آریا، شركت شناسا، به‌عنوان شركت سرمایه‌گذاری خطرپذیر گروه مالی پاسارگاد، با محوریت معرفی امكانات و دستاورد‌های شتابدهنده تریگ‌آپ، بازدیدكنندگان از این نمایشگاه را با آخرین سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در لایه رشد و شتابدهی آشنا کرد و فرصتی را برای استارتاپ‌های منتخب خود در جهت معرفی به دیگر سرمایه‌گذاران و نیز توسعه بازار و محصولات آنها، مهیا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، استارتاپ‌های آسانیسم (پلتفرم خدمات مراقبتی و پرستاری)، رایفای (پلتفرم تبلیغاتی بر بستر وایفای)، فن‌آسا (تولید ابزارهای نوین توانبخشی- قاشق مخصوص مبتلایان به لرزش دست)، کی کوجا (موتور جستجو هوشمند اقامتگاه‌های ایران)، اسمارت مدیکو (دستیار هوشمند سلامت ویژه افراد دیابتی)، حامی باش (پلتفرم جذب حمایت مالی مستمر)، داستانپ (تولید محتوای دیجیتال برای کودکان)، فیکسشو (‌سرویس آنلاین خدمات خودرو در محل مشتری)، ویلرنو (پلتفرم آموزش زبان با شیوه‌ای نوین)، معمار آنلاین (پلتفرم آموزشی در معماری) به عنوان استارتاپ‌های مستقر در شتابدهنده تریگ‌آپ، بخش مهمی از برنامه‌های این مجموعه برای حضور در این رویداد بودند.
حضور استارتاپ‌های تریگ‌آپ، در بخش‌های داوری و مسابقه‌ای الكامپ بیست و پنجم، همانند رویداد‌های مشابه پیشین، با موفقیت همراه بود. در رویداد جنبی الکام‌پیچ تیم‌های استارتاپی برگزیده شتابدهنده تریگ‌آپ، شامل تیم فن‌آسا، تیم اسمارت مدیکو و تیم ویدابیا با معرفی توانمندی‌ها و دستاورد‌های كسب و كاری خود هر کدام موفق به دریافت جوایز ارزنده‌ای از طرف رفاتک و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شدند. بازدید مدیران سازمان‌ها و مذاكرات سازنده در طول برگزاری رویداد از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه بود.
در بخش جانبی نمایشگاه الكامپ تهران نیز چندین نشست تخصصی با حضور متخصصان، صاحبان كسب و‌ كار‌های نوآورانه و علاقه‌مندان حوزه نوآوری برگزار شد.


-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی (مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری) معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، غرفه شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد.

به گفته سید مجتبی قدمگاهی، مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی را یکی از برنامه‌های سازمان در کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان برشمرد و افزود: حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی با سه مدل اعزام، حضور مستقل و برپایی پاویون است و نمایشگاه حوزه سلامت جنوب شرق آسیا به صورت برپایی غرفه ملی ایران حمایت و برگزار می‌شود.

وی، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا را مهمترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت در جنوب شرق آسیا و کشور‌های “آسه آن” (مالزی، سنگاپور، اندونزی، تایلند، فیلیپین و برونئی) دانست و خاطرنشان کرد: نمایشگاه مذکور از ۲۹ تا ۳۱ فروردین جاری (۱۷ تا ۱۹ آوریل ۲۰۲۴) در مرکز نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین المللی کوالالامپور مالزی برگزار شد.

قدمگاهی افزود: این رویداد فرصتی مناسب برای تولیدکنندگان و صادر کنندگان با کیفیت ایرانی در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی و محصولات و فرآورده‌های دارویی فراهم می‌آورد تا در بازار مهم جنوب شرق آسیا حضور یافته و از مزایای تجاری آن بهره‌مند شوند.

به گفته او، تجهیزات و ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی‎، صنایع دارویی و فرآورده‌های دارویی انسانی و مکمل‌ها‎، بیمارستان سازی و تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی و ساخت اتاق تمیز‎، فرآورده‌های آرایشی بهداشتی و تجهیزات زیبایی و تجهیزات توانبخشی و فیزیوتراپی از جمله محور‌های فعالیت این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «معرکه» محلی برای معرفی کسب و کار‌ها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران