Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:57:46 GMT

انواع طراحی و قیمت چاپ کارت ویزیت +سایز و نمونه

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۲۱۷۷

انواع طراحی و قیمت چاپ کارت ویزیت +سایز و نمونه

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از این رو برای طراحی کارت ویزیت نیز باید اصولی را رعایت کرد، که در ادامه به بررسی نکات مهم در طراحی کارت ویزیت خواهیم پرداخت.

۱. ابعاد و رنگ کارت ویزیت

قبل از طراحی کارت ویزیت اندازه دقیق آن را از چاپخانه جویا شوید. اندازه استاندارد کارت ویزیت معمولاً ۸۴ در ۵۵ میلیمتر و یا ۱۰۳۹ در ۶۹۷ پیکسل و با کیفیت 300dpi خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بخواهیم از نظر کیفیت کار به بررسی رنگ کارت ویزیت بپردازیم، بهتر است بگوئیم که برای طراحی کارت ویزیت از مد رنگ CMYK استفاده می‌شود نه از RGB. زیرا مد رنگ RGB برای نور نمایشگر ساخته شده و مناسب برای چاپ نیست.

۲. متن کارت ویزیت

هنگام طراحی کارت ویزیت حتماً از رنگ و فونت مناسب استفاده شود تا باعث جذابت و خوانا بودن متن داخل کارت ویزیت شود. همچنین درج کامل اطلاعات مانند شماره تماس، آدرس پستی، آدرس سایت و شبکه‌های اجتماعی به مخاطب این امکان را می‌دهد تا هنگام نیاز به راحتی از طریق اطلاعات داخل کارت، ارتباط برقرار کند.

۳. تعیین محل برش

هنگام برش حتماٌ به اندازه ۳ میلیمتر تا طرح اصلی به عنوان حاشیه در نظر گرفته شود تا آسیبی به کارت ویزیت وارد نشود.

انواع و نمونه کارت ویزیت

بسیاری از کسب و کارها مانند آرایشگاه‌ها، دندانپزشکان، وکلای دادگستری، پزشکان، و.... برای معرفی خدمات و برندینگ خود از کارت ویزیت استفاده می‌کنند. صاحبان کسب و کار با استفاده از کارت ویزیت به معرفی و برندینگ خود از طریق کارت ویزیت می‌پردازند.

کارت ویزیت خاص

آیا می‌خواهید خود را به عنوان یک برند خاص معرفی کنید و یا می‌خواهید در ذهن مخاطبان جایگاه ویژه‌ای داشته باشید؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از کارت ویزیتی است که به صورت اختصاصی و ویژه برای کسب‌وکار شما طراحی شده باشد. استفاده از عکس‌های خاص، المان‌های مرتبط و حتی طرح‌های ویژه و خاص می‌تواند میزان تأثیرگذاری کارت ویزیت را در ذهن مخاطبان افزایش دهد.

یکی دیگر از نکات مهم در کارت ویزیت خاص، استفاده از کارت ویزیت دولایه است. این نوع کارت ویزیت دارای گرماژ و کیفیت بالاتری نسبت به کارت ویزیت‌های معمولی است و باعث افزایش میزان تأثیرگذاری در بین مخاطبان می‌شود.

نحوه چاپ کارت ویزیت

چاپخانه‌ها برای طراحی کارت ویزیت از دو روش (چاپ آفست و یا چاپ دیجیتال) استفاده می‌کنند. چاپ آفست در تیراژ بالا مقرون به صرفه بوده و چاپ دیجیتال برای تیراژ پایین مقرون به صرفه است. هر دو روش دارای کیفیت بالایی هستند اما استفاده از این دو روش بستگی به تعداد چاپ کارت ویزیت دارد.

لیست قیمت کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت در چاپ آقا

چاپ آقا (chapagha.com) با بهره‌گیری از کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا، امکان سفارش چاپ کارت ویزیت را برای مخاطبان خود آسان کرده است. افراد از طریق سایت چاپ آقا می‌توانند سفارشات خود را به صورت آنلاین در سایت درج کرده و در مدت زمان کوتاه کارت ویزیت خود را با کیفیت و قیمتی مناسب دریافت کنند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4674424

منبع: مهر

کلیدواژه: چاپ و نشر کارت ویزیت طراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ساندرو در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع ساندرو در بازار امروز مشخص شد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۶ با کارکرد ۱۰۰ هزار کیلومتر ۷۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین ساندرو مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۴۹ هزار کیلومتر، ۹۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع ساندرو در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راهنمای انتخاب ایزوگام در دلیجان: همه چیزی که باید بدانید
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۳ اردیبهشت
  • قیمت دکور مغازه چگونه تعیین می شود؟
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • راهنمای خرید انواع ضد رسوب و آنتی اسکالانت در تصفیه آب