Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@08:42:00 GMT

پیگیری رفع آسیب‌های هیئات مذهبی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۲۳۱۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: برخی آسیب‌ها از جمله قمه‌زنی توسط گروه‌هایی خاص وجود داشت که رفع این آسیب با مشارکت مجموعه‌های مختلف دنبال شده است.

به گزارش ایسنا منطقه قم به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عزت‌زمانی ظهر امروز در نشست ستاد شئون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه این ستاد رفع مشکلات و آسیب‌های مورد توجه هیأت‌ها و مجالس اهل‌بیت(ع) را مورد بررسی قرار می‌دهد، اظهار کرد: برخی آسیب‌ها از جمله قمه‌زنی توسط گروه‌هایی خاص وجود داشت که رفع این آسیب با مشارکت مجموعه‌های مختلف دنبال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دغدغه این ستاد را کمک به رشد فعالیت‌های فرهنگی استان قم دانست و اضافه کرد: تقویت جریان محتوایی فعالیت‌های مذهبی، ساماندهی برخی ساختارها از جمله مسجد و هیأت و ارائه الگوهای جدید مورد تایید شرع برای افزایش نشاط و شادی در میان مردم دنبال می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری نشست‌های مختلف ستاد شئون به‌منظور برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های هیأت‌ها در ماه محرم یاد کرد و گفت: نظام آموزشی شیوه اجرای کار در مجالس اهل‌بیت(ع)، توانمندسازی سخنرانان و فعالان هیأت، معرفی مجموعه‌های نمونه و تشکیل پویش‌های اجتماعی از جمله این برنامه‌ریزی‌هاست.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها برای کمک به هیأت‌های مذهبی تاکید کرد و گفت: با توجه به افزایش هزینه‌ها و گرفتارهای اقتصادی مردم امروزه بار سنگینی بر دوش هیأت‌های مذهبی است که امیدواریم دستگاه‌ها در کاهش این بار مشارکت کنند.

عزت‌زمانی با اشاره به تدوین سامانه‌ای به منظور ساماندهی هیأت‌های مذهبی خاطرنشان کرد: فعالیت دانش‌آموزان در حوزه هیأت با عنوان هیأت‌های دانش‌آموزی موضوع مهمی است که مورد توجه قرار گرفته تا بتوانیم یک جریان دانش‌آموزی متفاتی را در محرم امسال رقم بزنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هيئات مذهبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

به گزارش قدس آنلاین، روابط عمومی فرمانداری زرآباد اعلام کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی و هشدار سطح قرمز هواشناسی،براساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرآباد، مدارس این شهرستان امروز(سه شنبه) در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

فعالیت مدارس شهرستان مهرستان نیز غیر حضوری می باشد.

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر نیز گفت: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و با توجه به فعالیت سامانه بارشی در پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ، فعالیت مدارس شهرستان نیکشهر در تمامی مقاطع به صورت غیر حضوری اعلام می شود.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دلگان نیز اعلام کرد: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعدظهر امروز سه شنبه مورخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ بصورت مجازی در بستر شاد برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • ۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند
  • مدارس این شهر غیرحضوری شد
  • جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد
  • ستاد صبر در کردستان به دنبال ترویج فرهنگ صلح و سازش است
  • برنامه هیأت‌های مذهبی به مناسبت سالروز تخریب بقیع اعلام شد