Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@00:49:56 GMT

خودکشی آنلاین مرد جوان هندی در فیس بوک

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۲۳۵۹

خودکشی آنلاین مرد جوان هندی در فیس بوک

مرد جوان هندی پس از شنیدن خبر ازدواج دختر مورد علاقه اش با مرد دیگری آنلاین در صفحه فیس بوک خود خودکشی کرد. آرزوکیهان

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل، «شیام سیکاروار» 22 ساله که با نام «راج» در فضای مجازی شناخته شده است هنگام خودکشی بیان کرد که نمی تواند شاهد ازدواج دختر مورد علاقه اش با مرد دیگری باشد و به همین دلیل به زندگی اش پایان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جوان در یادداشت 4 صفحه ای از خانواده خود به خاطر خودکشی عذرخواهی کرده است.
گزارش های پلیس نشان میدهد که قربانی بیکار و افسرده بوده و در عشق نیز شکست خورده و همین موضوع علت خودکشی قربانی بوده است.

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، مسؤولان بنگلادش روز دوشنبه گزارش دادند که تاکنون چهار نفر به دلیل گرمازدگی در دو روز گذشته در کشور بنگلادش جان خود را از دست داده اند.

روز گذشته کار در برخی از محل‌های ساخت‌وساز در هوای آزاد با توجه به گرمای طاقت فرسا در داکا پایتخت این کشور متوقف شد. گرمای شدید قیر جاده‌ها را نیز ذوب کرد.

برای مقابله با گرمای طاقت فرسا، دولت این کشور تمامی مدارس، دانشکده‌ها و مؤسسات آموزش فنی در سراسر کشور را از ۲۱ تا ۲۷ آوریل تعطیل اعلام کرد.

اداره هواشناسی بنگلادش پیش‌تر «هشدار موج گرما» صادر کرده بود.

دمای هوا در داکا روز یکشنبه به ۴۰ درجه سانتیگراد افزایش یافت. با این حال ترکیب گرما و رطوبت باعث می‌شود که افزایش دما بیش از آنچه دماسنج نشان می‌دهد احساس شود.

کارشناسان هشدار داده‌اند که میلیون‌ها نفر در این کشور در معرض تأثیرات ناشی از گرما هستند و شروع زودهنگام تابستان شدید ناشی از این تغییرات آب و هوایی است.

کد خبر 6085797

دیگر خبرها

  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت
  • آرمان بنفشی برای نجات ۴ نفر گرفتار در چاه قربانی شد
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - دوشنبه ۳ اردیبهشت