Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع یونانی معتقد است پایان دادن به سلطه یوونتوس در سری آ با ناپولی ممکن است.

طرفداری - کوستاس مانولاس از تیم های زیادی پیشنهاد داشت اما ترجیح داد در ایتالیا بماند و به ناپولی بپیوندد. حالا پارتنوپی زوج جذاب کولیبالی-مانولاس را در مرکز خط دفاعی دارد. مدافع یونانی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

ناپولی را انتخاب کردم چون آنها تیمی نزدیک به یوونتوس هستند و می توانند کیفیت خود را بالا ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه در حال جذب چند بازیکن خوب است زیرا آنها می خواهند به جام دست پیدا کنند. پایان دادن به سلطه یووه امکان پذیر است اما ما باید کارمان را انجام دهیم. ناپولی تیم قدرتمندی است. می خواهم تمام توانم را بگذارم و به باشگاه کمک کنم تا به جام هایی برسد. 

از مدافع 28 ساله یونانی در مورد پیوستن دنیله ده روسی به بوکاجونیورز سوال شد و او پاسخ داد:

دنیله در داخل و خارج از زمین یک کاپیتان است. او چیزهای زیادی به من یاد داد و من عاشق او هستم. همیشه به من توصیه می کرد. دنیله یک بازیکن حرفه ای فوق العاده است. تاسف آور است که او دیگر در سری آ بازی نخواهد کرد. برای او بهترین ها را آرزو دارم. مطمئنم در بوکا خیلی خوب کار خواهد کرد. او یک قهرمان واقعی است و شایسته این شانس است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال

به گزارشر "ورزش سه"، رافا مارین که از 13 سالگی وارد آکادمی رئال مادرید شد و از تابستان برای آلاوس بازی می کند، در پایان فصل به رئال بر می گردد. او که قرضی در فصل جاری راهی آلاوس شده، به قدری خوب کار کرده است که با درخواست کارلو آنچلوتی، فصل بعد چهارمین مدافع میانی تیم خواهد بود و می تواند در کنار آلابا، رودیگر و میلیتائو بر تجربیات خود اضافه کند.

امروز آاس نوشت که رئال قصد داشت مارین را بعد از مصدومیت داوید آلابا و در انتقالات زمستانی برگرداند ولی در نهایت باشگاه مادریدی متقاعد شد که بهتر است به قرارداد با آلاوس احترام بگذارد و مارین تا پایان فصل به بازی در باشگاه باسکی ادامه دهد.

مارین 21 ساله از ماه نوامبر فقط در یک بازی برابر ویارئال نیمکت نشین بوده و در دیگر بازی ها همواره در ترکیب ثابت بوده است.

او در 31 بازی 2258 دقیقه در زمین بوده و به خصوص درخشش اخیر برابر اتلتیکو و مهار کامل گریزمان و کوریا تردیدها را در مورد بازگشتش به رئال برطرف کرد.

دیگر خبرها

  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • تزریق ۲۰۷ میلیون مترمکعب آب به سفره زیر زمینی
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد