Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تولیت آستان احمدی و محمدی علیهما السلام در دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیمای فارس گفت: ساخت سریال امین ولایت، کاری ارزشمند و فاخر و امید است هر چه زودتر مراحل تولید آن آغاز شود.

آیت الله دستغیب افزود: با ساخ این سریال، مردم بیشتر از گذشته می‌توانند با شخصیت والای حضرت احمد بن موسی علیهما السلام آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: کسی که این امام زاده عظیم الشان را اکرام و برای معرفی ایشان به مردم تلاش کند قطعا مورد دعای خیر پدر بزرگوارش امام موسی بن جعفر و برادر بزرگوارش علی بن موسی الرضا علیهما السلام قرار می‌گیرد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از تلاش‌های صدا وسیمای مرکز فارس گفت: این مرکز در سال‌های گذشته نقش ارزنده‌ای برای انعکاس و بازتاب برنامه‌های حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام ایفا کرده است.

مدیر کل صدا وسیمای فارس در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات این مرکز گفت: امسال دهه کرامت به ویژه ششم ذی القعده بسیار متفاوت‌تر از سال گذشته در رسانه ملی برگزار شد.

سهرابی با اعلام این که قبل از آغاز این دهه محتوای فاخر در اختیار شبکه‌های استانی، ملی و بین المللی قرار گرفت افزود: روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی حضرت شاهچراغ علیه السلام صدا وسیمای فارس موفق شد با ۷ شبکه رادیویی، تلویزیونی و ملی و ۲۴ شبکه استانی ارتباط زنده برقرار کند.

وی گفت: در مجموع نه هزار و ۲۲۵ دقیقه برنامه با هدف تبیین جایگاه سومین حرم اهل بیت علهیم السلام در ایران، تولید و در شبکه‌های مختلف صدا وسیما پخش شد.
انتهای پیام/م

ساخت سریال امین ولایت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، مجموعه طنز «نون خ ۵» در ۲۴ قسمت به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی از ۱۵ فروردین ماه امسال به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و پخش این سریال تا نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

طبق روال هر سال با پایان سریال، بخش‌هایی از پشت صحنه «نون خ» در یک قسمت پخش خواهد شد.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و ... از بازیگران «نون خ ۵» هستند.

سریال «نون خ ۵» هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!

کد خبر 845920 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • بررسی فقهی، پزشکی عبادات و عقود افراد دارای اختلالات گفتاری
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • رونمایی از شبکه نفوذ
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟