Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه‌ معروف ترکیه‌ای در جدیدترین تیراژ خود مقاله‌ای به مناسبت سالروز تولد حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای منتشر و از مواضع ضدآمریکایی ایشان تقدیر کرد.

به گزارش مشرق،  صفحه اینستاگرام نگار رسانه در تازه ترین پست خود نوشت: روزنامه Aydinlik ترکیه در شماره روز دوشنبه خود با انتشار مقاله‌ای با عنوان "تولدت مبارک روحانی انقلابی" به مناسبت سالروز تولد حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای، به زندگینامه و مواضع ایشان پرداخته و از مواضع ضدآمریکایی و ایستادگی در مقابل امپریالیسم رهبر انقلاب تقدیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ ۲۹ فروردین ماه سالروز تولد حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب است. البته تاریخ تولد رهبرانقلاب در شناسنامه روز ۲۴ تیر ثبت شده، اما خود ایشان در یکی از دیدارهایشان فرمودند که تاریخ تولد صحیح ایشان روز ۲۹ فروردین است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی روزنامه ترکیه رهبر انقلاب تولد اینستاگرام انقلابی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فراجا به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان و کارکنان آن تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در متن پیام فرماندهی انتظامی کشور برای سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: «دوم اردیبهشت ماه از سوی معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) مزین به نام نهاد مقدسی شد که قدرتمندانه همپای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید. این نهاد انقلابی، کارآمدی خود را در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه‌های پیشرفت و آبادانی به منصه ظهور رساند.

پاسداران مقتدر با تاسی از مکتب سرور و سالار شهیدان درس آزادگی، مقاومت، شجاعت و شهادت را به نیکی آموخته‌اند و با حضور باصلابت در سال‌های پر افتخار دفاع مقدس در برابر جنگ نابرابر دشمنان، در عرصه‌های مختلف جهادی و سازندگی نیز بازوی توانمند دولت و مردم ولایت مدار بوده‌اند که نشان دهنده اوج عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نقش بی‌بدیل و تعیین کننده این نهاد انقلابی در کنار دیگر نیروهای مسلح کشورمان در حوادث سرنوشت ساز کشور به ویژه در تولید و گسترش قدرت در عرصه‌های دفاعی و امنیتی که نه تنها موجب امنیت و آرامش ملت بزرگ ایران شد بلکه جمهوری اسلامی را به یک قدرت بازدارنده جهانی تبدیل کرده است و همچنین میدان داری در عرصه‌های عمران و سازندگی و محرومیت زدایی و … بخشی از توانمندی‌های عزت آفرین این نهاد مقدس به شمار می‌رود.

فرماندهی کل انتظامی کشور ضمن گرامیداشت شهدای گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار دل‌ها، سیدالشهدای جبهه مقاومت اسلامی سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، امیدوار است همواره شاهد حضور پرشور و حماسی پاسداران قهرمان کشور در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.»

کد خبر 746237

دیگر خبرها

  • پیام فراجا به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران
  • تبریک تولد ۸۵ سالگی رهبر انقلاب؛ رهبران معاصر با آیت‌الله خامنه‌ای قابل مقایسه نیستند
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۱ اردیبهشت
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • صفحه نخست روزنامه‌ - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه