Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگار افشین امروز در گفت وگو با خبرنگار برنا در اهواز، اظهار کرد: اخلاق و انسانیت رکن اصلی ورزش و رشته کارته بوده که متاسفانه در مدت اخیر شاهد برخی بی اخلاقی ها بودیم.

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بهبود وضعیت هیات، گفت: در اولین اقدام تمامی احکامی که طی چهار سال گذشته صادر شده اند باید در سامانه ای که به زودی معرفی خواهیم کرد، ثبت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست هیات کاراته خوزستان افزود: عدم ثبت احکام در سامانه مذکور موجب ابطال احکام شده و این موضوع به اطلاع فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها رسیده است.

افشین با بیان اینکه با تمام وجود پذیرای منتقدین هستیم، بیان کرد: بزودی جلسه ای با حضور همه افراد اعم از موافقین و منتقدین برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: برای بهبود اوضاع کاراته خوزستان، همه باید به هم کمک کنیم و بنده از داوران، پیشکسوتان، مربیان، موافقین و منتقدین تقاضا دارم با گفت و گو و همکاری، کاراته را به روزهای اوج خود برسانند.

سرپرست هیات کاراته خوزستان در پایان با اشاره به زمان برگزاری انتخابات بیان کرد: در حال حاضر آماده برگزاری نشستی در راستای همفکری همه سلایق و گروه ها هستیم که به زودی برگزار خواهد شد، و پس از آن در خصوص موارد مختلف همچون انتخابات تصمیم گیری می شود.


 

 

 

 

 

خبرنگار: رضا میر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاراته خوزستان احکام هم اندیشی برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس مجلس در روزهای یکشنبه سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند که جلسه سه شنبه ها نظارتی خواهد بود.

این روال در مدت زمان حدود سه هفته ای که تا پایان دوره یازدهم مجلس باقی مانده ادامه خواهد داشت.

آخرین نشست علنی دوره یازدهم مجلس در روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد