Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیرعبداللهیان، دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اقدام نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی در تخریب خانه‌های متعلق به فلسطینی‌ها در قدس اشغالی را بشدت محکوم کرد و آن را جنایت جنگی و در راستای سیاست‌های توسعه طلبانه و حمایت‌های مفرط و بدون عقلانیت دولت آمریکا از رژیم کودک کش صهیونیستی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرعبداللهیان سکوت معنی دار برخی از کشور‌های عربی و اسلامی در قبال تجاوزات و طرح‌های توسعه طلبانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در بیت المقدس قبله اول مسلمین و محل معراج پیامبر اکرم (ص) را خجالت آور و آن را عامل مهمی در گستاخ شدن این رژیم توصیف کرد.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از ملت‌های اسلامی و آزادیخواه بویژه جوانان و زنان خواست که برای محکومیت اقدامات دولت غاصب قدس حضور قوی و پرحجمی در فضای مجازی و میادین داشته باشند.

وی همچنین سازمان‌های بین المللی و مدافع حقوق بشر، مجالس و گروه‌های مردم نهاد را دعوت کرد تا تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین بویژه تخریب محل سکونت آن‌ها را بشدت محکوم و در جهت طرح این گونه جنایات جنگی در محاکم بین المللی اقدام کنند.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه، به رژیم صهیونیستی هشدار داد که بی تردید در آینده نزدیک این رژیم و دولت آمریکا تاوان تجاوز به حقوق ملت فلسطین را خواهند داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی امیرعبدالهیان فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی

به گزارش جام جم آنلاین، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از شلیک موشک از لبنان به سمت مرگیلوت خبر دادند.

از سوی دیگر حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در حومه مرکز نظامی برکه ریشا با موشک هدف قرار داده است.

این در حالی است که حزب الله با دو پهپاد انتحاری هدف نظامی را در اصبع الجلیل هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره از شنیده شدن صدای دو انفجار در الجلیل علیا خبر داد.

همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که فرماندهی منطقه شمال اراضی اشغالی رزمایشی برگزار کرده است که طی آن به شکل ناگهانی اوضاع عادی به اضطراری تبدیل می‌شود.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید
  • غریب آبادی: شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی ناتوان است
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد
  • عملیات ایران ثابت کرد رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین حالت خود قرار دارد
  • حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • چالش‌های رژیم صهیونیستی در تجاوز به ایران
  • اقدام ایران، دفاع مشروع و مطابق با موازین حقوق بین‌الملل بود
  • دلاورمردان سپاه بر سر منافع ملی اهل مماشات نیستند
  • ایران به دنبال توسعه تنش در منطقه نیست