Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@00:31:15 GMT

تابش: باشگاه به‌اندازه کافی کارشناس دارد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۲۵۷۱

تابش: باشگاه به‌اندازه کافی کارشناس دارد

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان به‌اندازه کافی کارشناس دارد و مسائل فنی بر اساس نظر آن‌ها و نَه بر اساس انتقاد دیگران اعمال می‌شود.
مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال بانوان، اظهار کرد: تیم فوتبال بانوان کماکان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً برای فصل آینده این تیم تقویت خواهد شد. این تیم پتانسیل پیشرفت و تقویت را دارد و امیدواریم فصل آینده تیم بانوان وضعیت بهتری در لیگ داشته باشد.
وی در واکنش به این موضوع که تیم فوتبال بانوان سپاهان سال گذشته ازنظر بدنسازی مشکلاتی را داشت و آیا اینکه سمیه شهبازی در قواره سرمربی تیمی همچون سپاهان می‌تواند باشد یا خیر، گفت: باشگاه سپاهان به‌اندازه کافی کارشناس دارد و چنین مسائلی به‌ طورقطع بررسی می‌شود.
مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: اگر نیازی به تغییرات در این زمینه باشد حتماً اعمال خواهد شد، اما اینکه صحبت‌هایی در این مورد می‌شود، برای ما کافی نیست و کارشناسان ما بررسی خواهند کرد. حتماً برای فصل آینده تیم مناسب و در حد و اندازه نام سپاهان به میدان خواهیم فرستاد.
کدخبرنگار: 13039

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اصفهان باشگاه سپاهان فصل آینده فوتبال کافی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دیدار معوقه باقی مانده از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، سپاهان به مصاف همشهریش ذوب آهن اصفهان می‌رود.
قضاوت این دیدار را پیام حیدری برعهده دارد. 
 
این بازی به علت حضور تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. در جدول سپاهان با ۳۹ امتیاز در رده جهارم قرار دارد و ذوب آهن با ۳۰ امتیاز در رده هشتم است.


دیگر خبرها

  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان
  • تشکر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران تیم
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود