Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی اله نانواکناری نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه هر ساله در فصل برداشت برنج، واردات برنج به مدت چهار ماه ممنوع می شد، گفت: در حال حاضر برداشت برنج در مزارع شمال آغاز شده و انتظار داریم دولت واردات برنج را همچون سالهای گذشته ممنوع کند.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارشات رسیده به ما، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت تصمیم دارند تا در فصل برداشت برنج، واردات برنج را آزاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان اینکه سالانه بیش از 2 میلیون و 200 هزار تن برنج در داخل کشور تولید می شود، گفت: در حال حاضر نیازی به واردات برنج نیست و بیش از نیاز کشور برنج وجود دارد.

نانواکناری ضرر تولید کنندگان و کاهش شدید قیمت برنج را نتیجه واردات در فصل برداشت دانست و افزود: ما از رئیس جمهور خواستیم که برای ممنوعیت واردات برنج فورا اقدام کند.

وی با بیان اینکه ممنوعیت برای حمایت از تولیدات داخلی بوده، تصریح کرد: نامه نمایندگان مجلس خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور نوشته شده اما علاوه بر ارسال برای رئیس جمهور، برای محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و رضا رحمانی وزیر صمت هم ارسال شد.

سه استان شمالی در مجلس 32 نماینده دارند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کاردار ایران درباره نمایندگان رژیم صهیونیستی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید مهدی حسینی متین در پیامی در شبکه مجازی ایکس با اشاره به گزارش سازمان ملل در مورد وضعیت فلسطین اشغالی نوشت: اکنون با این گزارش ملموس سازمان ملل، جامعه بین المللی باید فوراً برای اخراج نمایندگان رژیم آپارتاید اسرائیل از همه سازمان های بین المللی، به ویژه نهادهای سازمان ملل، اقدام کند.

دیگر خبرها

  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «دی ماه» سال گذشته
  • تماس زلنسکی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای درخواست کمک فوری
  • ممنوعیت واردات نمک به افغانستان
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • درخواست کاردار ایران درباره نمایندگان رژیم صهیونیستی
  • تخصیص بیشترین ارز برای واردات خودرو و قطعات
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است/ بیشترین تخصیص ارز برای واردات خودرو و قطعات صورت گرفته است +فیلم
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد