Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:01:54 GMT

جمع‌آوری ۲۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در آباده

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۲۶۰۵

جمع‌آوری ۲۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در آباده

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان آباده گفت: تعداد ۲۲۰ دستگاه استخراج‌گر ارز دیجیتال (ماینر) در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایسنا، علی‌رضا اسکندری سه شنبه اول مرداد در جمع خبرنگاران گفت: دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال جمع‌آوری شده به شکل غیرقانونی وارد کشور شده و تاکنون تعرفه مشخصی برای برق مصرفی آنها مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه استفاده از این دستگاه‌ها منع قانونی دارد خاطرنشان کرد که میزان برق مصرفی این دستگاه‌ها بسیار زیاد است.

اسکندری گفت: استفاده کنندگان از ماینرهای جمع‌آوری شده از برق یارانه‌ای ارزان قیمتی که دولت با هدف رونق تولید و اشتغال در اختیار واحدهای صنعتی و کشاورزی قرار می‌دهد، استفاده می‌کردند.

مدیر توزیع برق شهرستان آباده با یادآوری اینکه جمع‌آوری این دستگاه‌ها تیرماه امسال انجام شده است، گفت: در این ارتباط با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی، نسبت به شناسایی ۱۰ مزرعه استخراج ارز دیجیتال و جمع‌آوری این دستگاه‌ها اقدام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگاه استخراج ارز دیجیتالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: در تماس تلفنی با این سازمان مبنی بر ریزش سقف یک منزل مسکونی در بارندگی اخیر در محله سیدان آباده، نجاتگران به محل حادثه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: سه نجاتگر هلال احمر پس از ارزیابی و ایمن سازی صحنه، نسبت به آوار برداری و توزیع اقلام زیستی و امدادی اقدام کردند.

وی افزود: این حادثه خسارت جانی نداشت.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری