Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در حاشیه از پروژه‌های سازمان بسیج سازندگی گیلان در مناطق کم‌برخوردار رشت اظهار داشت: طرح‌های بسیج سازندگی در مناطق کم‌برخوردار از سال گذشته و با عنوان طرح "فجر تا فجر" آغاز شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه پروژه "فجر تا فجر" شامل اجرای ۴۰ هزار پروژه در سراسر کشور است که توسط سازمان بسیج مستضعفین اجرا می‌شود گفت: این طرح همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه سهم استان گیلان در راستای اجرای طرح "فجر تا فجر"، اجرایی کردن هزار و ۴۷۰ پروژه است افزود: ساخت مسجد، مسکن محرومین، تامین آب کشاورزی و ساخت نهر کشاورزی از جمله پروژه‌های بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در راستای اجرا این طرح است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۸۸ پروژه توسط سپاه قدس گیلان و در قالب طرح "فجر تا فجر" به بهره‌برداری رسیده است ابراز داشت: در مجموع ۳۷ درصد از پروژه‌های سپاه قدس گیلان در قالب اجرای این طرح به بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کمیته امداد، گروه‌های جهادی، خیران و دولت در راستای اجرای طرح "فجر تا فجر" با سپاه پاسداران همکاری می‌کنند عنوان داشت: پروژه‌های سپاه قدس گیلان در حوزه محرومیت‌زدایی با وجود تمام محدودیت‌های مالی، هیچگاه متوقف نشده است.

سردار عبدالله‌پور ضمن اعلام زمان بهره‌برداری از تمام پروژه‌های طرح "فجر تا فجر" در استان گیلان خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری میرسد.

وی محرومیت‌زدایی را از جمله اولویت‌های اصلی سپاه قدس گیلان دانست و اظهار داشت: خدمت به مردم و تلاش برای رفع نیاز‌های آن‌ها بالاترین افتخار سپاه است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳