Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- عضو هیأت مؤسس کارگزاران سازندگی گفت: حرف‌های اصلاح‌طلبان مبنی بر تحریم انتخابات و ... جدی نیست؛ هیچ اصلاح‌طلبی انتخابات را تحریم نمی‌کند.

سیدمصطفی هاشمی‌طبا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و عضو هیأت مؤسس حزب کارگزاران  به تحلیل خود از شرایط دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که قرار است اسفندماه سال جاری برقرار شود پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی طبا می‌گوید: شرایط اصلاح‌طلبان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با دوره‌های گذشته خیلی فرق ندارد و مثل گذشته است.

به گفته وی، شرایط خوب است.

عضو هیأت مؤسس کارگزاران سازندگی در واکنش به برخی زمزمه‌ها در جبهه دوم خرداد مبنی بر عدم شرکت و یا تحریم انتخابات مجلس آتی گفت:‌ تحریم انتخابات بی‌معنی است . باید همه همکاری کنیم تا مشکلات کشور مرتفع شود.

وی با بیان اینکه هر کسی باید وظیفه خود را در قبال کشور و منافع ملی انجام دهد، گفت: معتقدم این حرف‌های اصلاح‌طلبان مبنی بر تحریم انتخابات و ... جدی نیست؛ هیچ اصلاح‌طلبی انتخابات را تحریم نمی‌کند و همه آنها در انتخابات شرکت می‌کنند و به یک توافق هم خواهند رسید.

هاشمی طبا اظهارات برخی از چهر‌ه‌های اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه به دلیل عملکرد اصلاح‌طلبان و دولت سرمایه‌ اجتماعی آنها ریزش داشته است نیز رد می‌کند و می‌گوید: برخی وقت‌ها برآوردهای اولیه غلط است.

وی افزود: اصلاح‌طلبان و اصولگرایان طرفداران و سمپادهای خود را دارند که در نهایت همه جریاناتی که با این گروه‌ها سمپاد هستند به میدان خواهند آمد.

به گزارش فارس، سید مصطفی هاشمی طبا برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزد شد اما از سوی حزب کارگزاران سازندگی و اصلاح‌طلبان حمایت نشد. وی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مجموع با کسب ۲۱۴ هزار و ۴۴۱ رأی، چهارم شد.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت طرح اصلاح مفادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد. - اخبار سیاسی -

حسین محمدصالحی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری شهریور ماه سال 1399 در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به تصویب رسید و برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد و نمایندگان در جلسه علنی روز یکشنبه 11 آبان ماه همان سال با آن موافقت کردند.

وی یادآور شد: این طرح قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، مرحله به مرحله در کمیسیون امور داخلی کشور بررسی شد و سپس به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید، شورای نگهبان نیز این طرح مجلس را تایید کرد اما در مجمع تشخیص مصلحت مباحثی پیرامون این طرح مطرح شد که نهایتا کنار گذاشته شد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس ادامه داد: اکنون طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها قرار ندارد اما اگر فرصت باقی بود و در دستور کار کمیسیون قرار گرفت مجلس تلاش خواهد کرد تا اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را نیز مانند قانون انتخابات مجلس و شوراها به سرانجام برساند.

محمدصالحی بیان کرد: به دلیل فشردگی کار کمیسیون در سال گذشته و قرار گرفتن اولویت‌هایی از جمله طرح شفافیت و ساماندهی تجمعات، لایحه برنامه هفتم و پس از آن بودجه سنواتی ،  امکان رسیدگی به این طرح در کمیسیون وجود نداشت و رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری از دستورکار کمیسیون شوراها خارج شد.

وی بیان کرد: امکان دارد که طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در سال جدید و تا قبل از پایان عمر مجلس یازدهم در دستورکار کمیسیون شوراها قرار گیرد تا این طرح نیز تعیین تکلیف شود.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه با تصویب طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری تغییراتی در شرایط نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ایجاد می‌شود،  گفت: بر اساس طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری قرار است مواردی از جمله بحث تایید صلاحیت‌ها، موضوع شرایط کاندیداها از مدرک تحصیلی تا موضوع رجل سیاسی و همچنین ایجاد شرایطی برای ثبت‌نام نامزدها اصلاح شود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند