Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-20@01:13:24 GMT

حضور مؤثر بانک رفاه در نمایشگاه الکامپ

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۲۹۴۸

حضور مؤثر بانک رفاه در نمایشگاه الکامپ

به گزارش پایگاه خبری امتداد، بدون شک، ارائه آخرین و به روز ترین خدمات نوین بانکی یکی از دستاوردهای هر بانکی است که بخواهد رضایت مشتریانش را کسب نماید. امروزه انجام خدمات بانکی از طریق تلفن همراه و با استفاده از ابزارهای نوین و به صورت غیر حضوری باعث شده تا بانکی که در این زمینه پیشگام باشد بیشتر مورد توجه قرار گیرد به طوری که در این راستا بانکی موفق تر عمل می کند که این دستاوردهای نوین را در کمترین زمان ممکن در اختیار مشتریانش قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که بانک رفاه همواره دغدغه مشتری محوری داشته است سعی کرده بهترین خدمات الکترونیکی را برای بهره برداری مشتریانش فراهم کند به طوری که موبایل بانک، رفاه پرداخت، تبلت بانک، همراه بانک رفاه، سامانه اطلاع رسانی پیام کوتاه، رمز یکبار مصرف موبایلی و اپلیکیشن موبایلی همراه بانک رفاه از جمله مهم ترین خدماتی است که این بانک در راستای مشتری محوری در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

پرداخت انواع قبوض و پرداخت اقساط از طریق کارت های شتابی، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت مستقیم قبوض همراه اول و پرداخت حق بیمه با کارت شتابی از دیگر خدماتی است که به دارندگان حساب در بانک رفاه عرضه می شود.

بانک رفاه با دارا بودن کامل‌ترین سبد محصولات متنوع در سیستم بانکی، پذیرای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بود به گونه‌ای که این بانک از معدود بانک‌هایی است که در یک نمایشگاه تخصصی غیر از بانک و بیمه حضور یافته که نشان از توجه مدیران بانک به ارائه فناوری‌های نوین دارد.

گواهی دیجیتال، پرداخت شناسه دار و پرداخت وجه بدون کارت از طریق کد اختصاصی از دیگر خدمات الکترونیکی بانک رفاه به شمار می آید که مجموعه این خدمات در کنار استعلام پرداخت قبوض، استعلام اصالت ضمانت نامه ها، دریافت شماره کارت تسهیلات و نیز مشاهده گواهی تمکن مالی باعت شده تا مشتریان بانک رفاه با خیالی آسوده انواع خدمات نوین بانکی را از بانکی که در آن حساب دارند دریافت کنند.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی: طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بانک مرکزی اعلام کرد: در راستای تنوع بخشی به ابزار‌های پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

بانک مرکزی تاکید کرد: با اجرای طرح «کهربا»، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آنها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استاندارد‌های روز میسر شده است.

بر اساس این گزارش، اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره کارت بانکی کهربا + جزئیات دقیق
  • تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • خدمت جدید؛ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • بانک مرکزی: طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌ فعال شد
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی فعال شد
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک