Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان اقدام نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در تخریب خانه های متعلق به فلسطینیان در قدس اشغالی را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام جنایتی جنگی و در راستای سیاست های توسعه طلبانه و حمایت های مفرط و بدون عقلانیت دولت آمریکا از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل بر همین اساس تصریح کرد: سکوت معنادار برخی از کشورهای عربی و اسلامی در قبال تجاوزها و طرح های توسعه طلبانه رژیم اشغال‌گر صهیونیستی در بیت المقدس، قبله اول مسلمین و محل معراج پیامبر اکرم (ص) خجالت آور بوده و عامل مهمی در گستاخ شدن این رژیم است.

وی از ملت های اسلامی و آزادیخواه به ویژه جوانان و زنان خواست که برای محکومیت اقدامات دولت غاصب قدس حضور قوی و پرحجمی در فضای مجازی و میادین داشته باشند و افزود: همچنین سازمان های بین المللی و مدافع حقوق بشر، مجالس و گروه های مردم نهاد باید تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به ویژه تخریب محل سکونت آنها را به شدت محکوم و در جهت طرح این گونه جنایات جنگی در محاکم بین المللی اقدام کنند.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه در پایان به رژیم صهیونیستی هشدار داد که بی تردید در آینده نزدیک این رژیم و دولت آمریکا تاوان تجاوز به حقوق ملت فلسطین را خواهند داد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران

سباستین لکورنو در مصاحبه‌ای با روزنامه فرانسوی لوپاریزین Le Parisien مدعی شد که حضور فرانسه در منطقه به کنترل تشدید تنش کمک کرده است.

وی ضمن حمایت از اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه ادعا کرد: ایران تاکنون از طریق عوامل خود غیرمستقیم عمل کرده است، اما شنبه گذشته اقدام به حمله مستقیم به اسرائیل کرد.

وزیر دفاع فرانسه در ادامه لفاظی‌های خود با تحلیل احتمال گسترش درگیری در خاورمیانه ادعا کرد در پشت جنگ اسرائیل علیه غزه، سایه تهران با دستور کار بی ثباتی منطقه نهفته است و این موضوع می‌تواند تهدیدی برای اروپا هم باشد.

فرانسه از حامیان رژیم صهیونیستی و سیاست نسل کشی آن فرانسه اخیرا اعلام کرد در رهگیری تعدادی از پهپاد‌ها و موشک‌های ایران علیه رژیم صهیونیستی نقش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • کوه، موش زایید!
  • قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل
  • سکوت برای کاهش تنش؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • «سکوت برای کاهش تنش»؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • پاسخ ترکیه به گستاخی وزیر خارجه صهیونیستی درخصوص استقبال آنکارا از هنیه