Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی شبکه چهارسیما، برنامه «زاویه» در این هفته به سراغ اصحاب علم مدیریت در دانشگاه‌های ایران رفته است و از آن‌ها می‌پرسد: «علم مدیریت در ایران برای جابه‌جایی نسلی مدیران در جمهوری اسلامی ایران چه ایده‌ای دارد؟»

دکتر حسن دانایی‌فرد، استاد مدیریت دولتی دانشگاه تربیت مدرس و دکتر علی‌اصغر پورعزت، استاد مدیریت دولتی دانشگاه تهران در این برنامه برای پاسخ به این پرسش به گفت‌وگو با یکدیگر خواهند نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است دکتر حسن دانایی‌فرد، مقاله‌هایی مانند «‌استراتژی استدلال استعاره‌ای در نظریه‌پردازی: شکل‌گیری تئوری جابه‌جایی مدیران دولتی» و «مدل شایستگی-ظرفیت-عملکرد: واکاوی پسایندهای مثبت و منفی تجربه‌زدگی در انتخاب مدیران» را در این زمینه نوشته است.

همچنین دکتر علی‌اصغر پورعزت نیز مقالاتی مانند «نظام اجتماعی؛ مثلث‌سازی قدرت و عدالت زبانی» (عدالت زبانی در برابر سازه‌های اقتداربخش سلطه در بوروکراسی ایرانی) و «بازشناسی هویت مدیریت دولتی و دانش اداره» را در این‌باره در کارنامه دارد.

قسمت سوم فصل سیزدهم برنامه «زاویه» با سردبیری و اجرای حبیب‌الله رحیم‌پور ازغدی و تهیه‌کنندگی حسین پورصلعی نائینی ساعت ۲۱ چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ به روی آنتن زنده شبکه چهار سیما خواهد رفت.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا برنامه زاویه دانایی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش تابناک ورزشی، تسنیم نوشت؛ یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان به جنایات اسرائیل
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • رئیس جمهور در دانشگاه لاهور: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی
  • نقش دکتر داودی در پایه ریزی اقتصاد اسلامی
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • ظرفیت‌های غنی اصفهان به مردم ایران و جهان شناسانده شود