Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شهرستان لنده در واکنش به اقدامات و مواضع انقلابی سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مقوله امنیت در جامعه گفت: مواضع انقلابی و قابل تحسین فرماندهی ناجا نشان از درایت و هوشمندی وی در شناسایی تهدیدات جنگ نرم و شبیخون فرهنگی است که مقام معظم رهبری سال هاست نسبت به ان به دستگاه های اجرایی و فرهنگی هشدار های لازم را بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح زاگرس حجت الاسلام سید محمود الهی نیا بیان کرد: مواضع صریح و انقلابی سردار اشتری در برخورد قاطع با افراد هنجار شکن و مفاسد اجتماعی از جمله بی حجابی بدون شک مورد تحسین اقشار مختلف مردم است که قطعا مردم نیز حمایت خود را از ناجا خواهند داشت.

امام جمعه موقت لنده تصریح کرد: همه ما باید خوب بدانیم که خودرو حریم خصوصی نیست که فرد با هر پوششی آزادانه با آن تردد کند و اقدام به کشف حجاب کند که بدون شک مطالبه جامعه نیز برخورد با چنین افراد هنجار شکنی است.

وی گفت: اگر نیم نگاهی به وصایای شهدای عزیز داشته باشیم به خوبی خواهیم دید که  مهمترین بحث در این وصایا توصیه به رعایت حجاب و عفاف در جامعه است که متاسفانه امروز این وصیت مغفول واقع شده است.

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان لنده گفت: اگر سایر ادارات و نهادهای ما در جامعه همانند نیروی انتظامی با این پدیده ها مقابله می کردند و فرهنگ سازی می کردند امروز نیروی انتظامی تنها نبود و لازم است افراد هنجار شکن خوب بدانند که مردم ناجا را در این امر مهم تنها نخواهند گذاشت.

وی اظهارکرد: امروز طعم شیرین امنیت مرهون تلاش ها و زحمات و خون دل هایی است که فرزندان این ملت در نیروی انتظامی در حال حراست شبانه روزی از امنیت پایدار مردم جامعه هستند و در این راه چه فرزندان جوانی که خونشان در راه اهداف و آرمان های انقلاب هزینه شد تا این انقلاب از دست نا اهلان و چنین افرادی در امان بماند.

الهی نیا اظهارکرد: مواضع انقلابی سردار اشتری بدون شک مورد تحسین همه مردم است و لازم است این فرمانده عزیز و همکارانش خوب بدانند که مردم در کنار انان هستند و نمی گذارند توطئه های دشمنان خدشه ای به خدمات شایسته نیروی انتظامی وارد سازد و مردم نیز قدردان زحمات همه کارکنان ناجا هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه

به گزارش روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران، حمید صاحب در آیین آغاز به کار هفته سلامت که در بوستان لاله برگزار شد،گفت: در سال جاری برای همه اقشار مختلف جامعه از سوی شهرداری برنامه خاص تدارک دیده شده است و هیچ گروه و قشر جمعیتی نیست که از برنامه‌های تدارک دیده شده بی نصیب بماند. 

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این مراسم گفت: فقط با یک اندیشه و ذهن و فکر مثبت اگر بگوییم و بخواهیم می‌توانیم حال خوب را بسازیم.

حسین فرشیدی با بیان اینکه مردم وزارت بهداشت را با دارو، درمان و بیمارستان می‌شناسند اظهار داشت: ما در حوزه بهداشت به دنبال افراد سالم هستیم که بیمار نشوند. برنامه‌هایی که می‌تواند ما را سالم نگه دارد اجرای آن سخت است. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه چند نکته می‌تواند منجر به حفظ سلامتی شود، بیان داشت: داشتن تغذیه مناسب، فعالیت بدنی مناسب و مصرف انرژی ناشی از ان و دوری از استرس می‌تواند سلامت ما را تضمین کند. 

فرشیدی به برخی عادت‌های غلط غذایی و مضرات این عادت‌ها اشاره کرد و گفت: مصرف شکر در ایران سه و نیم برابر نرخ جهانی و مصرف نمک ما ۴ برابر جهان است که باید این روند اصلاح شود. 

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه در یک دهه گذشته و خصوصا در دو‌سال اخیر اقداماتی برای اصلاح مصرف قند و نمک شده با برنامه‌های فرهنگی انجام شده است گفت: ترویج استفاده از نان کامل یعنی نان سبوس دار در دستور کار قرار دارد. این نان دیابت و سرطان و فشار خون را کاهش می‌دهد. اکنون هزار و ۸۰۰ نانوایی در کشور نان کامل طبخ می‌کنند و امیدواریم استفاده از این نان ترویج بیشتری پیدا کند. 

گفتنی است نمایشگاه هفته سلامت با شعار حال خوب ساختنی است در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مربع و ۸۰ غرفه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای بازدید کنندگان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه
  • مراسم ترحیم «پرویز داودی» با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان (عکس)
  • قدردانی سپاه امام رضا (ع) از اقشار مختلف مردم در حمایت پاسخ تنبیهی به رژیم اشغالگر قدس