Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مراسم تدفین سرمربی پیشین تیم فوتبال بلژیک حضور یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، رابرت واسیژ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال بلژیک و باشگاه هایی چون استاندارد لیژ، شارلوا و… چند روز پیش به خاطر مشکلات کلیوی در ۷۹ سالگی از دنیا رفت.

مراسم تدفین این اسطوره فوتبال بلژیک امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران در این مراسم حضور داشت. علاوه بر ویلموتس چهره های سرشناس دیگر فوتبال بلژیک و جهان از جمله میشل پرودوم و جورج لیکنز (سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی) در این مراسم حضور داشتند.

لیکنز در این مراسم یک سخنرانی کوتاه هم داشت و اعلام کرد بابت درگذشت این چهره فوتبالی بلژیک بسیار غمگین است.

رابرت واسیژ، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک در جام جهانی ۲۰۰۲ کره جنوبی- ژاپن بود که توانست با این تیم به مرحله یک هشتم نهایی آن رقابت‌ها صعود کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بلژیک فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، طی روزهای گذشته به شکلی عجیب شایعه شده بود ممکن است در پایان فصل، علی دایی سرمربی پرسپولیس شود و جای اوسمار ویرا را بگیرد.

البته که دایی قبلا هم گفته بود بابت دوری‌اش از فوتبال ناراحت نیست، از رسیدگی به خانواده‌اش لذت می‌برد و تصمیمی هم برای بازگشت به این حوزه ندارد. او بعد از شایعه اخیر هم آن را قویا تکذیب کرد و گفت سرمربی پرسپولیس نخواهد شد، همانطور که در نیم‌فصل، پیشنهاد جانشینی با یحیی گل‌محمدی را رد کرد. پرسش کلیدی اما اینجاست که اگر اوسمار در پرسپولیس چه نتایجی بگیرد، علیه او شایعه نخواهند ساخت؟ شاید فردا همه‌چیز کن‌فیکون شود اما امروز مربی برزیلی از ۱۰بازی ۸برد و یک مساوی آورده؛ خب چرا باید در این بازه زمانی شایعه عزل او سر زبان‌ها باشد؟ با کدام منطق؟

کد خبر 846876 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران علی دایی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • کشف کلاه‌خود ۲۵۰۰ ساله
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏