Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، شاهدخت فتحی بیرانوندگفت :نسخه نویسی الکترونیکی را در ۳ شهر ازنا ،الیگودز و الشتر راه اندازی کرده ایم  که این نسخه نویسی الکترونیکی باعث افزایش بهره وری در بیمه سلامت می باشد . فتحی بیرانوند افزود :در سال گذشته ۵۶۵ هزار و۹۹۵ دفترچه چاپ شده که برای چاپ این تعداد  یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بابت چاپ به دفاتر پیشخوان استان پرداخت کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد :اگر بحث نسخه نویسی اتفاق بیفتد باعث می شود یک مسیر امنی را از محل تجویز خدمت تا دریافت خدمت ایجاد کند و باعث کاهش خطای پزشکی و افزایش دقت می شود و همچنین  از تجویز القایی و بی رویه  دارو نیز جلوگیری می شود . انتقال صدور دفترچه مددجویان کمیته امداد به بیمه سلامت مدیر کل بیمه سلامت لرستان گفت:از  ابتدای سال جاری صدور دفترچه بیمه مدجویان کمیته امداد  به بیمه سلامت انتقال داده شد و تعداد  ۳۱ هزار و ۴۵۰ جلد دفترچه برای مددجویان کمیته صادر  شده است که دربحث شناسایی بیمار و سهولت خدمات مفید واقع شده است . وی افزود :مدد جویان کمیته امداد صاحب دفترچه بیمه سلامت، خدمات حمایتی آنها بر طبق هزینه و تعرفه  کمیته امداد پرداخت میشود . فتحی بیرانوند بیان کرد: در ۳ ماهه نخست سال جاری ۴ هزار و ۳۱۶ نسخه الکترونیکی تولید شده است و  این مهم در مطب ها و بخش خصوصی صورت گرفته است که این روند در استان ما  بسیار مطلوب می باشد 46 انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بخش خصوصی بهره وری دارو کمیته امداد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها

تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ برای اجرا به داروخانه‌ها ابلاغ شد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، در ابلاغیه حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آمده است:

«تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به همه داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌شود.

بر اساس این گزارش، تعرفه خدمات دارویی برای هر نسخه در بخش خصوصی، ۱۹۸ هزار و ۸۵۰ ریال، خیریه ۱۸۶ هزار و ۵۰ ریال، عمومی غیردولتی ۱۴۹ هزار و ۵۰ ریال و داروخانه‌های دولتی ۸۱ هزار و ۸۰۰ ریال تعیین شده است.

در همین حال، تعرفه خدمات دارویی شامل داروهای OTC (بدون نسخه) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار ۲۵ هزار و ۵۶۵ ریال، خیریه ۲۴ هزار و ۲۸۵ ریال، عمومی غیردولتی ۲۰ هزار و ۵۸۵ ریال و داروخانه‌های دولتی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال تعیین شده است.»

کد خبر 746983

دیگر خبرها

  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • چرا در زمان خودتان لوکوموتیوی واگذار نکردید/ با کدام عملکردتان برای راه آهن نسخه می پیچید؟
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + جدول افزایش تعرفه نسخه‌ها