Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جعفر امامیان روز سه شنبه در آئین تجلیل از دست اندرکاران برنامه‌های دهه کرامت در کرمانشاه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، از ثبت نام سه هزار خادم رضوی در استان و آمادگی آنان برای خدمت رسانی به مردم حتی در دورترین نقاط خبر داد که در حاشیه جشن‌های دهه کرامت نیز فعال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دنبال برگزاری برنامه‌های سالم و بانشاط در دهه کرامت در استان بودیم، افزود: از مهم‌ترین این برنامه‌ها که با هدف گسترش نشاط در استان برگزار شد می‌توان به جشن دهه کرامت در بوستان شرقی کرمانشاه اشاره کرد که به مدت ۱۱ شب از میلاد حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) بوده است.

وی در خصوص برنامه‌های این دهه به بازسازی رواق امام رضا (ع) با همکاری مجموعه شهرداری اشاره کرد و گفت: از سوی دیگر شاهد حضور کاروان زیر سایه خورشید با حضور سه گروه از خدام رضوی بودیم که حامل پرچم متبرک رضوی بودند و در ادارات، محافل، مراکز درمانی، مساجد و غیره حاضر شدند.

امامیان به حضور پررنگ این کاروان در مناطق سنی نشین همچون پاوه و اورامانات اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش «با اجازه امام رضا (ع)، بله» از دیگر برنامه‌های جذاب این دهه بود که ۴۵ زوج کرمانشاهی به عقد یکدیگر درآمدند که این برنامه در کنگاور نیز برگزار شد و در تلاش هستیم تا این برنامه در سال‌های آینده در دیگر نقاط شهرستان برگزار شود.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه از پویش مهر هشتم با هدف اطعام رضوی برای محرومین در مهمانسرای امام رضا (ع) و توزیع غذای گرم در محلات محروم، برگزاری ویژه برنامه عصر شعر ملکوت هشتم در تکیه بیگلربیگی کرمانشاه، برگزاری همایش بزرگ پیاده روی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری جشن در شهرستانها به عنوان بخش دیگری از این برنامه‌ها یاد کرد.

در پایان این آئین مسئولان و دست اندرکاران برنامه‌های دهه کرامت در ۹ بخش مورد تجلیل قرار گرفتند.

۷۴۶۰/‏۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دهه کرامت کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، قرائت زیارت امین الله، سخنرانی حجت الاسلام حسین اسلامی و قرائت دعای توسل از جمله برنامه های این مراسم بود.   همچنین مراسم عزاداری وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  امروز  چهار شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمد مهدی رجبی در رواق امام خمینی، سخنرانی حجت الاسلام سید جواد پنجتنیان در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد و سخنرانی حجت الاسلام محمد حسین فرمانبر در رواق دار الحجة (عج) برگزار میشود.   پس از نماز مغرب و عشا  نیز  مراسم با قرائت زیارت امین الله توسط آقای مهدی سروری آغاز میشود  و پس از آن سخنرانی حجت الاسلام محمد الهی خراسانی و نیز قرائت زیارت جامعه کبیره با حضور آقای زین العابدین غلام در رواق امام خمینی (ره) ویژه زائران و مجاوران حرم مطهر تدارک دیده شده است.    ویژه برنامه وفات حضرت عبد العظیم حسنى (ع)  نیز امروز  ساعت ۱۰:۰۰ در رواق حضرت معصومه (س) ویژه خواهران برگزار خواهد شد.   همچنین مجلسی  با عنوان محفل اشک روز چهارشنبه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر، صحن پیامبر اعظم، خروجی باب الهادی، مسجد صدیقی‌ها برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه