Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، مجتبی زارعی استاد دانشگاه و رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با حضور در دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام) و بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های علمی این دانشگاه، در سخنانی ضمن برشمردن مهم‌ترین زمینه‌های همکاری میان بسیج اساتید و دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام) و ضرورت هم‌افزایی و همکاری‌های مؤثر میان دانشگاه‌ها و نهادهای علمی و پژوهشی به ویژه بسیج اساتید، تفاهم‌نامه همکاری را به اتفاق حسنی آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام) امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همکاری مشترک که با هدف توانمندسازی، ارتقاء کارآمدی اندیشکده‌های بسیج اساتید و هسته‌های علمی مسئله‌محور در مسیر جریان سازی جهاد علمی در کشور و مشارکت و نقش آفرینی اساتید دانشگاه‌ها جهت شناسایی و حلّ معضلات نظام جمهوری اسلامی تنظیم و امضا شده است، مواردی همچون؛ آموزش و توانمندسازی اعضای اندیشکده‌های راهبردی بسیج اساتید، ارتقاء کارآمدی و توان کارکردی اندیشکده‌ها، طراحی و برگزاری دورۀ کارگاهی گفتگومحور برای رؤسا و مدیران گروه‌های اندیشکده‌ها و آموزش‌های عمومی و اختصاصی در زمینه موضوعات محوری اندیشکده‌ها گنجانده شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، نشست دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با روسای دانشگاه‌های استان در محل استانداری برگزار شد. حجت الاسلام خسروپناه در این نشست گفت: به منظور ایجاد بستری برای حکمرانی نخبگانی در کشور، هیات‌های اندیشه ورز در استان‌ها راه اندازی شد تا تصمیمات کشور منطبق با نظرات افراد در استان‌ها اخذ شود.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: تاکنون دو نشست و یک همایش توسط هیات اندیشه ورز در استان قزوین برگزار شده است. متاسفانه ۸۰ درصد اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در رشد علمی کشور دخالت ندارند و نیاز به بازنگری در حقوق دریافتی این اعضا و افزایش آن است تا انگیزه‌ای برای فعالیت مستمر علمی باشد.
وی اظهار کرد: به منظور شناسایی نخبه ها، رصدخانه‌های علمی راه اندازی شد و با افرادی که در زمینه مهاجرت نخبگان تشویق کننده باشند به شدت برخورد خواهد شد. دانشگاه آزاد قزوین جزو دانشگاه‌های برتر دنیاست و از دانش بنیان‌ها باید حمایت شود.
سایر رووسا و اساتید دانشگاه‌ها هم در این نشست توجه به مهارت آموزی، تمرکز بر فرهنگ سازی و حمایت از نخبگان در راستای جلوگیری از مهاجرت نخبگان، توجه ویژه به مساله بودجه دانشگاه ها، توجه به امنیت روانی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و حرکت به سمت دانشگاه‌های حکمت بنیان را از مسائل مهم پیش روی دانشگاهیان عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • موسوی: سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا راهبردی بود
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد