Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@22:38:35 GMT

‌پسر ترامپ هم نویسنده شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۳۵۷۸

‌پسر ترامپ هم نویسنده شد

قرار است این کتاب پنجم نوامبر (نیمه آبان) امسال و یک سال زودتر از انتخابات سال ۲۰۲۰ منتشر شود. این اولین کتاب به نویسندگی دونالد ترامپ جونیور خواهد بود.

بر اساس این خبر و با توجه به توضیحات کتاب، ترامپ جونیور در این کتاب سعی دارد تمامی روش‌هایی را که جناح چپ برای بدنام کردن محافظه‌کاران به کار گرفت تا آن‌ها را از چشم بیندازد، به نگارش درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترامپ جونیور در این کتاب می‌نویسد که چطور تابستان‌های دوران کودکی‌اش را که در چک، زادگاه مادرش ایوانا ترامپ سپری می‌کرد در شکل‌گیری بینش سیاسی‌اش نقش داشته است.

دونالد ترامپ جونیور، روز دوشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: این کتابی است که بلندپایه‌های چپگرا نمی‌خواهند آن را مطالعه کنید!

ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ، کتاب خود را با عنوان «زنانی که کار می‌کنند»، دو سال پیش روانه بازار کر

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ پسر ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، «نقاشی قشنگ»  به نویسندگی لعیا اعتمادی نویسنده حوزه کودک و نوجوان  یکی از جلد‌های مجموعه ۱۲ جلدی «یک قصه، یک حدیث» است. هر داستان این مجموعه بر اساس یکی از احادیث امام رضا (ع) است.   نویسنده کتاب لعیا اعتمادی داستان را براساس سخنان ارزشمند امام رضا (ع) مبنی بر اینکه تدبیر قبل از عمل، تو را از پشیمانی باز می‌دارد. نوشته  است.   ماجرای این قصه در مدرسه دخترانه و روابط بین دو همکلاسی روایت می‌شود که یکی از آنها علاقه‌مند است تا با هم دوست باشند و برای همین کاری انجام می‌دهد که از قضا این عمل باعث ناراحتی همکلاسی می‌شود.    کتاب «نقاشی قشنگ» در ۲۴صفحه، مصور، گلاسه و قطع وزیری همراه با تصویرگری حدیث جزایری منتشر شده و با قیمت ۴۰ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.   هم چنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.behnashr.com این اثر و سایر آثار انتشارات به‌نشر را مشاهده و خریداری کنند.

دیگر خبرها

  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد