Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@09:37:24 GMT

الزامی شدن استفاده از کارت سوخت مرحله ای

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۳۷۷۸

الزامی شدن استفاده از کارت سوخت مرحله ای

 مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: کسانی که کارت سوخت نداشتند و از طریق «دولت همراه» کارت بانکی معرفی کرده بودند تا به جای کارت سوخت استفاده کنند، اسامی تمامی آنها برای صدور کارت سوخت اعلام شده است و به زودی کارت سوخت به درب منازل ارسال می شود.

به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین،  از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، امیر وکیل زاده در گفتگوی تلویزیونی درباره جزئیات سوختگیری با کارت سوخت شخصی توضیحاتی را ارائه و با اشاره به اینکه استفاده از کارت سوخت شخصی که به تدریج در کل کشور اجرایی می شود، گفت: این روش از قاچاق سوخت و سوء استفاده از کارت های سوخت جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر عامل شرکت ملی پخش با اشاره به این که اجرای برنامه لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی با اولویت در کلان شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان اجرا می شود، افزود: این طرح در مدت زمان کوتاه در دیگر کلان شهرها و کل کشور نیز اجرا می شود.امیر وکیل زاده در خصوص مسائل احتمالی اجرای این طرح گفت: در ابتدای اجرای این طرح، امکان عرضه سوخت با کارت جایگاه دار برای کسانی که هنوز کارت سوخت ثبت نام نکرده اند یا کارت سوخت را همراه خود ندارند، وجود دارد اما با اعمال محدودیت در کمیت بنزین، به طوری که برای مثال به جای ۶۰ لیتر، ۳۰ لیتر سوخت به راننده عرضه می‌شود و به مرور این محدودیت بیشتر می شود تا اینکه همه کارت سوختشان را تهیه یا فعال و از آن استفاده کنند.

وکیل زاده با اشاره به اینکه رمز اولیه کارت‌های سوخت ۴ رقم آخر شماره ملی فرد صاحب کارت است، تصریح کرد: اگر کسی رمز کارت سوخت را فراموش کرده باشد، می‌تواند با مراجعه به سایت شرکت ملی پخش یا از طریق تماس با شماره ۰۹۶۲۷ راهنمایی های لازم را برای دریافت آدرس مراکز رمزگشایی کارت سوخت دریافت کند.رمز اولیه کارت‌های سوخت ۴ رقم آخر شماره ملی فرد صاحب کارت است. اگر کسی رمز کارت سوخت را فراموش کرده باشد، می‌تواند با مراجعه به سایت شرکت ملی پخش یا از طریق تماس با شماره ۰۹۶۲۷ راهنمایی های لازم را برای دریافت آدرس مراکز رمزگشایی کارت سوخت دریافت کند.به گفته وی، عده‌ای از شهروندان که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده‌اند و در فراخوان قبلی نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه دولت همراه اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ با در دست داشتن مدارک، برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کارت سوخت نفت شرکت ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت واحد رفع نقص کارت داوطلبان کنکور سراسری در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری از امروز تا چهارشنبه پنجم اردیبهشت با مراجعه به نشانی sanjesh.org می‌توانند کارت آزمون خود را دریافت کنند.

داوطلبانی که در دو گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی علوم ریاضی، علوم انسانی و یا علوم تجربی شرکت کرده اند به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی دارای دو کارت آزمون هستند.

داوطلبان متقاضی پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو - معلم نیز در گروه آزمایشی خود دارای یک کارت ورود به جلسه هستند.

آزمون سراسری ۱۴۰۳ در حوزه امتحانی کیش، در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن برگه کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و یا پایگاه پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به نشانی kish.ut.ac.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند
  • فعالیت واحد رفع نقص کارت داوطلبان کنکور سراسری در کیش
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • اطلاع‌نگاشت دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳