Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@00:51:47 GMT

هدیه عجیب ترامپ به عمران خان +عکس

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۳۸۷۲

هدیه عجیب ترامپ به عمران خان +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که روز گذشته [دوشنبه] میزبان عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان در کاخ سفید بود در مراسمی به او یک چوب کریکت و عکسی از دوایت آیزنهاور، سی و چهارمین رئیس جمهور آمریکا هدیه داد.

دونالد جونیور ترامپ، پسر رئیس جمهور آمریکا این هدیه را به عمران خان اعطا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریکت، ورزش ملی پاکستان است و عمران خان زمانی یکی از بازیکنان حرفه‌ای این ورزش بود. همچنین آیزنهاور تنها رئیس جمهور آمریکاست که شاهد مسابقه نهایی کریکت در پاکستان بوده است.

ترامپ و عمران خان در دیداری که با هم داشتند بر افزایش فرصت‌های سرمایه گذاری در پاکستان و دیگر مسائل تاکید کردند.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: هدیه عجیب ترامپ عمران خان عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد؛ وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد دولت اسلام آباد نگاهی رو به جلو به سفر آتی «آیت الله رئیسی» رئیس جمهور ایران به این کشور دارد.
«ممتاز زهرا بلوچ» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در نشست هفتگی خود گفت تاریخ دقیق و برنامه‌های سفر آیت الله رئیسی به پاکستان متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران پیرامون شنیده شدن صدای انفجار در برخی از شهر‌های ایران در بامداد روز جمعه گفت پاکستان در حال بررسی موضوع بوده و تنها در صورت دریافت اطلاعات و روشن‌تر شدن اتفاق مذکور قادر به موضع گیری خواهیم بود.
«ممتاز زهرا بلوچ» همچنین تاکید کرد پاکستان به دنبال تنش زدایی فوری در خاورمیانه‌ است که در پی اقدامات غیر مسئولانه و بی پروای اسرائیل از جمله حمله به سرکنسولگری ایران در دمشق بسیار ملتهب است.
وزارت امور خارجه پاکستان بار دیگر توقف فوری حملات اسرائیل را در غزه و آتش بس فوری به همراه پایان محاصره این منطقه خواستار شد و تاکید دارد جامعه جهانی باید اسرائیل را به خاطر جنایات جنگی و نسل کشی پاسخگو کند.

دیگر خبرها

  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • رییسی ۳ اردیبهشت به پاکستان می‌رود
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!