Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامپور از شرایط خوب دروازه بان های استقلال می گوید.

طرفداری- بهزاد غلامپور درباره شرایط تیمی آبی پوشان گفت:

شرایط تیم بسیار خوب است و تمرینات را به موقع آغاز کردیم و به خوبی ادامه دادیم.تمرینات خوبی را در ایران و ترکیه سپری کردیم و البته نباید فراموش کرد تیم و کادرفنی جدید شده اند و به زمان نیاز داریم تا به شکل واقعی خود برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه درباره تجربه کار کردن با سرمربی جدید استقلال، افزود:

استراماچونی و دیگر دستیاران واقعا کاربلد هستند و هر کسی وظایف خود را انجام می دهد و برنامه ریزی حرف اول را می زند و همه چیز بر اساس برنامه پیش می رود.

مربی دروازه بان های استقلال درباره شرایط دروازه‌بان های تیم، عنوان کرد:

دروازه بان های ما شرایط خوبی دارند و خوب تمرین کردند. بدنسازی خوبی انجام دادند و طبق برنامه پیش می رویم. حسینی دروازه بان خوب و ملی پوش ما کاملا آماده است و شرایط خوبی دارد و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و اهدافی که ترسیم کردیم، دست پیدا کنیم.

غلامپور در ادامه با اشاره به اهمیت حل شدن پرونده پرو پجیچ کروات، بیان کرد:

واقعا کادر مدیریتی زحمت کشیدند. فشار زیادی روی تیم و باشگاه بود و هواداران نگران بودند. باشگاه با یک ظرافت و مدیریت خاص این چالش را رد کرد و وگرنه کار سخت می شد و مطمئنا نمی توانستیم لیگ را ادامه بدهیم. خدا کمک کرد و کادر مدیریت باشگاه با درایت کار خود را انجام دادند و پرونده بزرگی را بستند.

به نقل از فارس، او در پایان صحبت های خود تصریح کرد:

تمام تلاش و زحمت های خود را برای هواداران انجام می دهیم. هیچ مربی ای نمی گوید تیم من قهرمان می شود و هیچ کس نمی تواند وعده بدهد و تکلیف لیگ هفته آخر مشخص می شود. فصل گذشته شاید اگر اشتباهات داوری نبود، شرایط برای استقلال تغییر می کرد اما ما از هفته اول برای خوشحالی هواداران و با انگیزه فراوان به میدان می رویم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهدا شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • بازگشت امید به سپاهان با درخشش مغانلو
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • سپاهان با دبل مغانلو مقابل ملوان دوباره مدعی شد