Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، میخائیل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد سفارت این کشور در تهران با مقامات ایرانی درباره وضعیت خدمه روس نفتکش انگلیسی توقیف شده در تنگه هرمز در تماس نزدیک است.

میخائیل بوگدانف گفت سفارت (روسیه) در حال اقدام (در این باره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه در این باره مشغول کار هستند. همه خدمات و کانال‌ها فعال هستند. ما در تماس نزدیک با ایرانیان هستیم.

سفارت روسیه در تهران دیروز اعلام کرد خدمه نفتکش انگلیس در سلامت کامل به سر می‌برند.

عصر جمعه ۲۸ تیر یک فروند نفتکش متخلف انگلیسی با نام «استنا ایمپرو» (Stena Impero) هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، از سوی یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

انگلیس مدعی است که ایران این کشتی را به تلافی توقیف نفتکش حامل نفت خود در تنگه جبل‌الطارق توقیف کرده، اما سپاه پاسداران در بیانیه‌ای علت توقیف نفتکش «استنا ایمپرو» را تخطی از قوانین بین‌المللی دریانوردی از جمله ورود آن به خلیج فارس از مسیر خروجی تنگه هرمز و خاموش بودن دستگاه موقعیت‌یاب آن اعلام کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: کشتی اسرائیلی به دلیلی نقض قوانین توقیف شد

سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران در چارچوب صیانت از منافع ملی و حاکمیت سرزمینی خودش و همچنین نظارت کامل مبادی ورودی و خروجی تنگه هرمز کلیه تردد‌ها را در این تنگه راهبردی تحت نظر دارد و از نقض و خدشه‌دار شدن آن به هر میزانی که باشد جلوگیری می‌کند. ایران حافظ آزادی کشتی‌رانی بر اساس قوانین و مقررات بین‌المللی در تنگه هرمز بوده است.

به گزارش ایرنا، کنعانی افزود: تعلق این کشتی به رژیم صهیونیستی محرز است. ایران به صورت مستمر بر ایجاد زمینه کشتی‌رانی امن در تنگه هرمز و پهنه خلیج فارس تلاش می‌کند، ولی با توجه به نقض قوانین دریانوردی از سوی کشتی مدنظر و عدم پاسخ مقتضی به سوالات مطروحه از سوی مراجع ذی‌ربط ایرانی کشتی مذکور به داخل آب‌های سرزمینی ایران هدایت شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنعانی: کشتی اسرائیلی به دلیلی نقض قوانین توقیف شد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به توقیف کشتی صهیونیستی در تنگه هرمز
  • واکنش انگلیس به توقیف کشتی رژیم صهیونیستی در تنگه هرمز
  • بیانیه شرکت مالک کشتی اسرائیلی در مورد توقیف این کشتی توسط ایران | خدمه کشتی ۲۵ نفر هستند
  • ببینید | توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در نزدیکی تنگه هرمز
  • تماس دولت پرتغال با ایران در مورد کشتی توقیف شده در تنگه هرمز
  • عکس/ مالک کشتی توقیف شده اسرائیلی کیست؟
  • توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی توسط سپاه در نزدیکی تنگه هرمز + فیلم
  • ادعای تایمز اسرائیل: یک نفتکش اسرائیلی در تنگه هرمز توقیف شد
  • توقیف کشتی پرتغالی توسط سپاه؟