Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحیم کردی روز سه شنبه در نشست بررسی مشکلات تجار افغانستان که با حضور والی نیمروز افغانستان در منطقه آزادچابهار برگزار شد اظهار داشت: سرمایه گذاران افغانستان در چابهار فعالیت خوبی دارند و به تولید و اشتغال کمک شایانی کرده اند.

وی با قدردانی از حضور والی ایالت نیمروز افغانستان در چابهار خاطرنشان کرد: استان سیستان وبلوچستان و افغانستان روابط تجاری و سیاسی خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: امکانات اقتصادی و زیرساختی در این شهرستان وجود دارد و برای افغانستان بصورت خاص فراهم شده و دست سرمایه گذاران این کشور را به گرمی می‌فشاریم.

وی ادامه داد: سه هزار شرکت تجاری، بازرگانی، صنعتی، خدماتی، تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد چابهار ثبت شده که از این تعداد ۳۰۰ شرکت خارجی است و افغانستان نیز بیشترین شرکت ثبت شده در بین کشورهای مختلف را دارد.

کردی بیان کرد: منطقه آزادچابهار نقش مهمی در توسعه افغانستان دارد و تمام مشکلات بازرگانان افغانستان در این منطقه در زمینه معافیت‌های مالیاتی، استفاده از گواهینامه رانندگی، خروج و مراجعت، واردات و صادرات کالا پیگیری لازم انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ولی سلطان والی ولایت نیمروز افغانستان امروز / سه شنبه / پس از ورود به فرودگاه کنارک مورد استقبال استاندار سیستان وبلوچستان، فرماندار کنارک وجمعی از مسئولان و فعالان اقتصادی قرار گرفت و سپس از ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی منطقه آزاد چابهار بازدید کرد.

۳۰۴۳**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل والی تماشایی مطلق‌زاده به گل گهر (گل گهر 2-2 استقلال خوزستان)

گل والی تماشایی مطلق‌زاده به گل گهر را مشاهده می کنید.

دانلود (8.5MB)

دیگر خبرها

  • گل والی تماشایی مطلق‌زاده به گل گهر (گل گهر 2-2 استقلال خوزستان)
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر
  • مسوولان برای مقابله با سیل احتمالی چابهار در آماده باش کامل قرار دارند
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • دولت زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت بازارچه مرزی ایلام فراهم کرد
  • فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت
  • سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون