Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@10:01:18 GMT

۸ نمایشگاه‌ تجاری در تبریز گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۴۰۹۸

۸ نمایشگاه‌ تجاری در تبریز گشایش یافت

این نمایشگاه ها از امروز یکم تا چهارم مرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید علاقه مندان و متخصصان در سالن های نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.

نمایشگاه بین المللی پوست و چرم و صنعت کیف و کفش با شرکت شرکت های داخلی از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، زنجان، همدان، قم و البرز و نمایندگی شرکت های خارجی از کشورهای چین، ترکیه، هند، ایتالیا و پاکستان در سالن امیر کبیر دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه انواع ماشین آلات چرمسازی، شیمیایی و رنگ، کفش، کفی و زیره، گرانول و کامپاند، یراق آلات کیف و کفش، انواع ورق های فوم، هدایای تبلیغاتی چرمی، دستگاه های حکاکی، برش لیزر و منسوجات نبافته به نمایش گذاشته شده است.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی آرایشی و بهداشتی، مواد شوینده، پاک کننده و سلولزی همزمان با همایش و کلاس های آموزشی پوست و مو و یازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و تجهیزات جانبی تولیدات آرایشی و بهداشتی با شرکت استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، کرمان و زنجان و نمایندگی های کشورهای ترکیه، چین و کره جنوبی در سالن آذربایجان دایر است.

در این نمایشگاه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات تخصصی و مراقبتی پوست و مو، صندلی های برقی آرایشگاهی، محصولات شوینده، قوطی و تیوپ آلومینیومی، رنگ مو و موم به نمایش گذاشته شده است.

امروز همچنین بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی با شرکت استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، همدان و سمنان و نمایندگی کشورهای ترکیه، چین و کره جنوبی در سالن پروین اعتصامی افتتاح شد.

در این نمایشگاه انواع لوازم خانگی، فرش ماشینی و دستبافت، محصولات چوبی، انواع بلور و ظروف رومیزی، ظروف آشپزخانه، انواع هود، سینک و اجاق گاز، لوازم صوتی و تصویری، انواع چرخ خیاطی و دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی به نمایش گذاشته شده است.

همزمان با این نمایشگاه ها، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات چاپ و بسته بندی و صنعت چاپ، هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تبلیغات و بازاریابی، بیستمین نمایشگاه بین المللی فرآورده های غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات و ماشین آلات مربوطه و ششمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، مواد اولیه و ماشین آلات در سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.

در این نمایشگاه ها شرکت های داخلی از استان های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، همدان و خراسان رضوی و شرکت های خارجی از کشورهای ترکیه، آلمان، فرانسه، چین، کره جنوبی و ژاپن در قالب نمایندگی شرکت دارند.

در این نمایشگاه ها انواع فیلم های پی وی سی، فیلم استرچ، بنر خام و ملزومات چاپ عریض، انواع جت پرینتر، ماشین آلات کارتن سازی، ورق سازی و ملزومات، بسته بندی کاغذ و تولید پاکت، هدایای تبلیغاتی، لفاف های بسته بندی، ملزومات تابلوسازی، دستگاه های قنادی نانوایی، یخچال های صنعتی، تصفیه آب، کاغذ سنگی، صنایع غذایی و لبنی و ظروف یکبار مصرف به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه بین المللی تبریز دارای ۵۰ هزار متر مربع سالن مسقف است.

46

کد خبر 1282772

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی نمایشگاه هنری صنايع دستي باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ باشگاه استقلال ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا نفتکش بازار طلا و ارز بازیگران سینما و تلویزیون ایران انگلیس ایران و انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه ۲۲ ناشر آثار خود را در این مجموعه به نمایش گذاشته‌اند، گفت: در کنار برنامه‌ها و غرفه‌های مختلف، فضای مناسبی ایجاد شده تا مردم ملایر و دیگر شهرستان‌ها از این فضا بهره‌مند شوند.

مسعود ویژه افزود: قسمت عمده این نمایشگاه کتب قرآنی، ادعیه و کتب مذهبی و سایر محصولات مذهبی است و در کنار آن غرفه‌های جانبی شامل دیگر کتب در بخش‌های مختلف فرهنگی، دفاع مقدس، بازی‌های فکری، غرفه حامی‌یابی کمیته امداد امام خمینی (ره)، مشاوره، عرضه صنایع دستی و محلی دایر شده است.

او تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های تلاوت، نشست‌های تخصصی، غرفه‌های مذهبی و پاسخگویی را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه برشمرد.

این نمایشگاه تا ۱۳ فروردین مصادف با ۱۵ تا ۲۱ رمضان از ساعت ۱۵ عصر تا ۲۱ شب در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر آماده بازدید علاقمندان است.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته